Oferty
Payroll Specialist
Nowa
HR

Payroll Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

Opis stanowiska

O naszym kliencie

Naszym klientem jest duża organizacja działająca w branży technologicznej i telekomunikacyjnej. Jest znanym na rynku dostawcą usług dla sektora biznesowego.


Opis stanowiska

  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników, w tym obliczanie wynagrodzeń, potrąceń, premii i płatności za nadgodziny.
  • Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami dotyczącymi listy płac, przepisami podatkowymi i polityką firmy.
  • Utrzymywanie i aktualizowanie danych dotyczących listy płac pracowników, w tym informacji osobowych, szczegółów wynagrodzeń i informacji podatkowych. Zapewnienie dokładności i poufności danych.
  • Generowanie raportów dotyczących listy płac i dostarczanie analiz dotyczących wskaźników związanych z listą płac.
  • Przygotowywanie i składanie wymaganych deklaracji podatkowych dotyczących listy płac oraz innych ustawowych raportów.
  • Rozwiązywanie zapytań i niezgodności związanych z listą płac od pracowników. Współpraca z zespołami HR i finansowymi w celu rozwiązania wszelkich problemów związanych z listą płac.
  • Pomoc w audytach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących listy płac poprzez dostarczanie niezbędnej dokumentacji i informacji.
  • Identyfikowanie możliwości usprawnienia procesów i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zwiększenia efektywności i dokładności listy płac.


Profil kandydata

  • Tytuł licencjata z finansów, rachunkowości, zasobów ludzkich lub pokrewnej dziedziny.
  • Udokumentowane doświadczenie jako specjalista ds. płac lub na podobnym stanowisku - minimum 3 lata
  • Dobra znajomość przepisów dotyczących płac i prawa podatkowego w Polsce.
  • Biegłość w obsłudze oprogramowania do płac (Płatnik, PUE) oraz pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • Silne zdolności analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność zachowania poufności w odniesieniu do wrażliwych informacji.
  • Skuteczna komunikacja i umiejętności interpersonalne.


Oferujemy

  • Wynagrodzenie w przedziale 50-70 PLN na godzinę
  • Kontrakt B2B via Michael Page
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Przyjazna atmosfera pracy


Sprawdź podobne oferty pracy

Payroll & HR Coordinator with English

Nowa
SALES HR
Gdańsk
payroll
English
Nowa

Specjalista ds. kadr i płac

Nowa
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.
Swarzędz
Enova365
Płace
excell
Nowa

Specjalista/ka kadr i płac

Nowa
1 946 - 3 163 usd
FUNDACJA "POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ"
Warszawa
język angielski
prawo pracy
Nowa

Starszy specjalista ds. kadr i płac (m/k)

Nowa
BUDIMEX S.A.
Warszawa
Microsoft Office Excel
administracja personalna
język angielski
Nowa

Payroll Specialist with Dutch

Nowa
HTH Recruitment
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Workday
HR
Nowa