Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy - poszukujemy osoby na stanowisko Property Managera. Osoba na tym stanowisku będzie dbała o efektywne funkcjonowanie obiektów, zwiększanie ich wartości oraz zapewnianie wysokiego standardu obsługi zarówno najemcom, jak i klientom.
- Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem centrów handlowych, w tym zarządzanie pracami konserwacyjnymi i remontowymi.
- Utrzymywanie relacji z najemcami, negocjowanie umów oraz rozwiązywanie bieżących problemów,
- Zarządzanie budżetami, przygotowywanie prognoz finansowych oraz monitorowanie kosztów operacyjnych,
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług oraz nadzór nad ich pracą
- Organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi mającymi na celu zwiększenie liczby odwiedzających oraz wyniki sprzedażowe
- Dbałość o zgodność z przepisami prawa oraz realizacja zaleceń z zakresu BHP
- Regularne raportowanie wyników do zarządu oraz właścicieli obiektów
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Property Managera, w zarządzaniu centrami handlowymi
- Doskonała znajomość rynku nieruchomości komercyjnych oraz polskiego prawa dotyczącego najmu i zarządzania nieruchomościami
- Umiejętność zarządzania zespołem, negocjacji oraz efektywnej komunikacji
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji
- Znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość Excela
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju oraz praca w dynamicznym środowisku