Naszym klientem jest jeden z przedstawicieli branży OZE, który dostarcza innowacyjne rozwiązania z zakresu energii dla szerokiego spektrum klientów.
- Zarządzanie i koordynacja umówami: m.in księgowanie, walidacja, aktualizacja
- Rejestracja umów najmu w systemie
- Sprawdzanie poprawności indeksacji
- Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ ad-hoc
- Ścisła współpraca z zespołem księgowości w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji
- Monitorowanie terminów i obsługa licznych kontraktów
- Aktualizacja procedur oraz wdrażanie usprawnień
- Rejestracja umów najmu w systemie
- Wykształcenie wyższe o profilu finansowym/księgowym lub pokrewnej dziedziny
- Analityczny sposób myślenia
- Doświadczenie z umowami dotyczącymi nieruchomości (leasing)
- Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz SAP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Hybrydowy model pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
- Pakiet benefitów m.in. karta sportowa, opieka stomatologiczna, dofinansowanie do nauki języków czy ubezpieczenie na życie