Renomowana spółka, zarządzająca nieruchomościami komercyjnymi.
Idealna pozycja dla Samodzielnej/go Księgowej/go, który chce pracować na pełnej księgowości.
Jeśli posiadasz doświadczenie w spółkach nieruchomościowych lub chcesz poznać specyfikę pracy na kilku SPV, zachęcam do aplikacji!
- prowadzenie ksiąg zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego
- księgowanie faktur kosztowych, przychodowych, wyciągów bankowych
- przygotowanie i księgowanie dokumentów min. PK, RMK, RMB
- prowadzenie rejestru środków trwałych
- przygotowanie ksiąg na cele zamknięć statutowych oraz kwartalnych zamknięć grupowych
- uzgodnienie księgi głównej z księgami pomocniczymi
- współpraca z audytorami
- przygotowanie deklaracji podatkowych (min. VAT, VAT UE, CIT, IFT, ORD-U, PCC)
- sporządzanie raportów do NBP, GUS
- przygotowanie sprawozdań finansowych
- wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)
- doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
- min. 3 lata w prowadzeniu pełnej księgowości podmiotów
- mile widziana znajomość branży nieruchomości (prowadzenie spółek udzielających pożyczek/emitujących obligacje komercyjne)
- dodatkowym atutem będzie znajomość jezyka angielskiego
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna oraz stomatologiczna
- dofinansowanie do nauki języków, kursów i szkoleń
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- dostęp do Kafaterii MyBenefit
- dofinansowanie usług turystycznych
- spotkania integracyjne, owoce w biurze