Naszym klientem jest prestiżowa marka motoryzacyjna, która łączy innowacyjność, elegancję i sportowe osiągi. Specjalizuje się w produkcji luksusowych samochodów, które wyróżniają się nie tylko unikalnym designem, ale także niezawodnością i zaawansowaną technologią. Z globalnym zasięgiem, cieszy się uznaniem na całym świecie, oferując niezrównane doświadczenia motoryzacyjne. Jest symbolem jakości, prestiżu i pasji do samochodów.
- Organizacja szkoleń centralnych i lokalnych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla wszystkich pracowników sieci dealerskiej oraz pracowników centrali
- Wsparcie procesu transformacji architektonicznej sieci dealerskiej w zakresie wdrażania nowych stanowisk i funkcji
- Rozwój i monitoring standardów obsługi klienta w ramach programów certyfikacyjnych marki
- Tworzenie całościowej oferty szkoleniowej dla marki
- Adaptacja i realizacja programu Business Excellence w sieci dealerskiej
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, potwierdzające umiejętność efektywnego działania
- Dobra znajomość branży motoryzacyjnej i/lub rynku dóbr luksusowych
- Doświadczenie w organizacji i koordynacji szkoleń, w tym współpracy z dostawcami zewnętrznymi - mile widziana znajomość specyfiki pracy w firmach szkoleniowych
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, umożliwiająca swobodną komunikację
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz nienaganna kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy, pozwalająca na skuteczne działanie w dynamicznym środowisku
- Otwartość na wielozadaniowość i gotowość do pełnego zaangażowania w realizowane projekty
- Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi będzie dodatkowym atutem, świadczącym o znajomości specyfiki rynku
- Możliwość pracy z prestiżową marką
- Hybrydowy model pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach i szkoleniach
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych