Dla jednego z naszych wiodących klientów, lidera w branży FMCG, poszukujemy doświadczonego Trade Marketing Managera, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój strategii marketingowych oraz efektywność sprzedaży.
Jeśli masz doświadczenie w trade marketingu, szczególnie w FMCG, potrafisz skutecznie współpracować z sieciami handlowymi i dystrybutorami oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój marki, ta rola jest dla Ciebie!
- Opracowanie i realizowanie strategii trade marketingowej w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki w punktach sprzedaży
- Współpraca z sieciami handlowymi, dystrybutorami oraz innymi partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie i wdrażanie kampanii promujących produkty w punktach sprzedaży (POS, displaye, promocje)
- Koordynowanie działań wspierających sprzedaż w różnych kanałach dystrybucji
- Analiza wyników działań trade marketingowych oraz rekomendowanie usprawnień
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji, identyfikowanie nowych możliwości promocji produktów
- Współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji wspólnych celów i maksymalizacji wyników
- Minimum 4 lata doświadczenia w trade marketingu, najlepiej w branży FMCG
- Znajomość strategii trade marketingowych i działań promujących sprzedaż w punktach sprzedaży
- Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami
- Zdolności analityczne i doświadczenie w analizie danych rynkowych, trendów konsumenckich oraz wyników sprzedaży
- Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, umiejętność budowania długotrwałych relacji z partnerami
- Kreatywność w tworzeniu działań wspierających sprzedaż i promujących markę
- Umiejętność pracy z budżetem oraz monitorowania efektywności działań marketingowych
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania projektami w dynamicznym środowisku
- Znajomość języka angielskiego min. B2
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do nauki języków
- Karta sportowa
- Hybrydowy model pracy