W Midero łączymy kompetencje agencji marketingowej i software house’u. Dzięki temu dostarczamy kompleksowe rozwiązania – od skutecznych strategii marketingowych po nowoczesne technologie wspierające rozwój biznesów.
W 2023 roku nasz COO Grzegorz Świerk był prelegentem Festiwalu SEO z prezentacją: Hackathon AI: Szybkie i szalone projekty marketingowe dla e-commerce.
Na tym stanowisku oczekujemy dużej samodzielności w rozwiązywaniu różnorodnych problemów i inicjatywy w realizacji zadań. Kluczowymi zadaniami będą:
- Samodzielne prowadzenie działań SEO dla przydzielonych Klientów, w tym:
- Samodzielne przeprowadzania audytów SEO i analiz konkurencji
- Ustalanie i realizowanie strategii SEO
- Optymalizacja stron pod kątem SEO
- Analiza fraz oraz zlecanie treści
- Opracowanie strategii link buildingu
- Spotkania z Klientami (Specjalista/ka SEO jest u nas równocześnie opiekunem klienta) w tym raportowanie, ustalanie strategii pasującej do celów biznesowych, ustalanie i raportowanie KPI
- Automatyzacja pracy w dziale SEO z wykorzystaniem AI: oczekujemy, że Specjalista/ka na tym stanowisku będzie nie tylko wdrażał/a innowacyjne narzędzia AI, które umożliwią automatyzację rutynowych zadań SEO, ale także będzie ich głównym pomysłodawcą.
- Rozwój AI SEO jako elementu usługi
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy przy projektach SEO
- Umiejętność samodzielnego wykonania audytu SEO
- Umiejętność samodzielnego wykonania analizy konkurencji
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- Kontakt z Klientem
- Znajomość nie tylko ze słyszenia: Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs, Senuto, Screaming Frog (inne mile widziane)
- Chęć zdobywania nowej wiedzy, szukania nieszablonowych rozwiązań, ich wdrażania i testowania, a także umiejętność przekazywania wiedzy współpracownikom z mniejszym doświadczeniem
- Umiejętność wytłumaczenia programiście dlaczego sugerowane zmiany mają sens
- Znajomość najpopularniejszych CMS (WordPress, Presta) oraz odwaga do pracy przy custom CMS
- Umiejętność strategicznego spojrzenia na kampanię SEM w celu harmonijnej współpracy z zespołem Google Ads przy realizacji działań dla jednego Klienta
- Umiejętność automatyzacji pracy za pomocą AI (w tym znajomość narzędzi typu Make)
- Mile widziana znajomość podstaw UX
Zapewniamy:
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę zdrowotną
- Kartę MultiSport
- Budżet na konferencje lub szkolenia
- Pracę hybrydową: minimum 2 dni pracy w biurze w ciągu tygodnia