Technik Serwisu urządzeń Domowych/Profesjonalnych
Aleksandra Lubomirskiego 24, Kraków
Miele Sp. z o.o.
Już od 125 lat jako niemiecka marka Miele słyniemy z produkcji wysokiej jakości urządzeń AGD, takich jak pralki, piekarniki, zmywarki czy odkurzacze. Jesteśmy znani z innowacyjności, niezawodności i długowieczności naszych produktów. W naszej codziennej pracy tworzymy kulturę opartą na otwartości na nowe pomysły, różnorodności oraz współpracy. Każdy w Miele jest inny, ale razem jesteśmy „Immer besser”, czyli zawsze lepsi i Ty również możesz być - dołączając do naszego zespołu!
Technik Serwisu to osoba odpowiedzialna za bieżącą naprawę, serwisowanie oraz przeglądy urządzeń Miele Dom/Pro, w zgodzie z przyjętymi wewnętrznymi procedurami. Dba o wysokiej jakości standardy obsługi klienta prowadzące do zachowania pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz.
Główne obowiązki na stanowisku:
Dokonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Miele DOM/PRO u klienta, zgodnie z otrzymywanymi dyspozycjami,
Staranne sporządzanie i rozliczanie dziennych dyspozycji pracy,
Zamawianie części zamiennych według zasad oraz utrzymanie stanu magazynowego części zamiennych adekwatnego do ilości napraw,
Regularne i systematyczne odsyłanie części zamiennych do centrali zgodnie z wewnętrzną procedurą (comiesięczna inwentaryzacja),
Bieżące monitorowanie i aktualizacja posiadanego na laptopie oprogramowania do diagnostyki i programowania urządzeń Miele,
Bezpośrednia sprzedaż produktów działu serwisu, akcesoriów do urządzeń Miele oraz informowanie klientów o właściwościach i zastosowaniu tych akcesoriów,
Promocja urządzeń Miele oraz ewentualna sprzedaż podczas wizyt serwisowych,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Oczekiwania:
Wykształcenie minimum średnie techniczne w dziedzinie elektroniki, elektromechaniki,
Udokumentowane uprawnienia SEP,
Doświadczenie w naprawie urządzeń elektronicznych, (preferowane branży AGD - w serwisie autoryzowanym),
Umiejętności testowania, diagnozowania i naprawy urządzeń,
Umiejętność korzystania z instrukcji serwisowych oraz posługiwania się schematami elektrycznymi i rysunkami technicznymi,
Zdolności manualne,
Umiejętności komunikacyjne (umiejętności wyjaśnienia zagadnień technicznych) i wysoka kultura osobista,
Umiejętności sprzedażowe,
Dobra organizacja pracy,
Obsługa komputera, pakietów MS Office oraz łatwość nauki nowych programów i aplikacji,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Prawo jazdy kat. B.
Nasza oferta:
Pełne szkolenie produktowe: Zapewniamy kompleksowe wprowadzenie do naszej oferty produktowej oraz stały rozwój kompetencji poprzez liczne szkolenia, wsparcie przełożonego i zespołu,
Platforma e-learningowa: Oferujemy dostęp do zaawansowanej platformy e-learningowej, która umożliwia ciągłe poszerzanie wiedzy i umiejętności w dogodnym dla Ciebie czasie,
Międzynarodowe konkursy sprzedażowe: Organizujemy konkursy sprzedażowe na skalę międzynarodową, które motywują do osiągania coraz lepszych wyników i pozwalają na zdobywanie atrakcyjnych nagród,
Możliwość udziału w projektach lokalnych i międzynarodowych: Dajemy szansę uczestnictwa w interesujących projektach zarówno na szczeblu lokalnym, jak i międzynarodowym, co umożliwia rozwój kariery i zdobywanie doświadczeń na różnych polach.
Nasze benefity:
Prywatna opieka medyczna,
Dodatkowy urodzinowy dzień wolny,
Zniżki na produkty Miele,
Dofinansowanie do karty Multisport ,
System kafeteryjny MyBenefit,
Nauka języka angielskiego dla pracowników,
Warsztaty rozwojowe na zewnętrznej platformie,
Opieka psychologiczna,
Dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
Karta lunchowa.
Technik Serwisu urządzeń Domowych/Profesjonalnych
Technik Serwisu urządzeń Domowych/Profesjonalnych
Aleksandra Lubomirskiego 24, Kraków
Miele Sp. z o.o.