Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy Content Project Managera!
- Zarządzanie procesem tworzenia treści contentowych
- nadzór nad każdym etapem produkcji contentu,
- zapewnienie jakości i spójności zgodnie ze strategią marki oraz budżetem.
- Określanie wymagań projektowych
- współpraca z interesariuszami (Dyrektor Kreatywny, Paid Ads, Growth, itd.) w celu doprecyzowania wymagań.
- Planowanie i koordynacja zadań
- tworzenie harmonogramu i zarządzanie pracą zespołu oraz dostawców,
- utrzymywanie kalendarza produkcji.
- Nadzór nad produkcją materiałów
- odpowiedzialność za tworzenie treści na sklep, blog, reklamy (Meta, Google, YT), OOH, mailing, SMS, Social Media i inne kanały.
- Wdrażanie zmian kampanijnych
- realizacja rekomendacji Paid Ads Specialist i Growth w bieżących kampaniach.
- Techniczna obsługa projektów contentowych
- przekazywanie opisanych prawidłowo materiałów reklamowych do Paid Ads Specialist,
- katalogowanie materiałów reklamowych na dysku,
- ustawianie kodów promocyjnych w adminie sklepu,
- tworzenie regulaminów promocji i włączanie promocji w adminie sklepu / sprawdzanie jej poprawności działania i wyłączenia na czas,
- tworzenie i zarządzanie pop-upami na stronie sklepu.
- Wsparcie w tworzeniu materiałów reklamowych
- copywriting, proste grafiki i wideo, voiceover, mailingi, landing pages oraz dokumentacja materiałów reklamowych:
- złożenie prostej grafiki (Canva, Figma),
- prosty montaż materiału Video, UGC (Canva, Figma, Captions),
- montaż voiceovera (11Labs),
- ułożenie Mailingu (Canva: PNG + GIF),
- złożenie LandingPage (Tilda + Canva),
- Research produktowy
- Wsparcie w analizie i tworzeniu contentu produktowego.
Zarządzanie projektami
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu złożonymi projektami związanymi z tworzeniem treści marketingowych.
- Umiejętność efektywnego planowania, organizowania i realizacji projektów zgodnie z harmonogramem i budżetem uwzględniając wielu interesariuszy.
- Umiejętność dostosowywania działań na podstawie wniosków z wyników kampanii.
- Umiejętność tworzenia materiałów contentowych zgodnie z trendami i potrzebami brandu oraz dostosowywania ich pod różne kanały.
- Znajomość metodologii i narzędzi do zarządzania projektami (Trello, Clickup etc.).
- Znajomość wszystkich kanałów marketingowych i ich specyfiki.
- Znajomość narzędzi projektowych i contentowych (Canva, Figma, Miro, Capcut, Tilda i pokrewne).
- Znajomość podstaw SEO.
Umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność skutecznej komunikacji z zespołem i interesariuszami.
- Doświadczenie w pracy z różnymi działami, takimi jak marketing, design, technologia, prawny, produkt, aby efektywnie koordynować potrzeby projektowe.
Umiejętność kreatywnego wsparcia produkcji contentu
- umiejętność tworzenia grafik i animacji w Canvie,
- umiejętność pisania tekstów marketingowych,
- umiejętność montowania krótkich video Capcut/Canva/Caption,
- wyczucie estetyczne.
Docenimy również:
- Doświadczenie zdobyte w startupie/ małej firmie,
- Zajawka tematami foodowymi, zdrowego żywienia,
- Doświadczenie w pracy w marce DTC,
- Doświadczenie pracy z marką Food,
- Znajomość pracy w CMS adminie sklepu,
- Doświadczenie w składaniu prostych LandingPages w kreatorze Tilda,
- Doświadczenie w składaniu prostego Newslettera (Canva).
Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi,
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszą HRBP.
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 3: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.
Etap 4: Reference Check.
Etap 5: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].