Oferty
Customer Care Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Care Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

Microsoft Office Excel

obsługa komputera

Google Workspace

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!

Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.


Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,

robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?


Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,


Zapraszamy do zespołu!


Szukamy Specjalisty ds. Opieki Klienta! 🚀


Szukamy osoby, która kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi Klientami.


Za co będziesz odpowiadać?

  • Telefoniczną oraz e-mailowa obsługę Klientów Mięsnej Paczki.
  • Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.
  • Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!


Twoja codzienna praca to:

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów. 
  • Edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień.
  • Rozpatrywanie reklamacji.
  • Monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami.
  • Działania mające na celu lojalizację Klientów.
  • Analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów.


Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?

  • min. roczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta.
  • Naturalny dryg i tzw. “smykałka” do zdalnej Obsługi Klienta.
  • Dobra znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel.
  • Sprawność w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz.
  • Swoboda wypowiadania się oraz elokwencja.
  • “Lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści.
  • Silna chęć rozwoju w obszarze Obsługi Klienta.


Docenimy również:

  • Umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta.
  • Znajomość platformy Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta).


Co oferujemy?


Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 
  • W energodajnej atmosferze.
  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
  • Z Zespołem:
  • któremu się chce,
  • który ma wspólny cel,
  • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.


Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎


Warunki współpracy:

  • Umowę UZ lub B2B.
  • 26 dni płatnych nieobecności w roku.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.


Dołącz do nas w kilku prostych krokach:

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.

Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 15-minutowa rozmowa telefoniczna z naszą HRBP.

Etap 2: Spotkanie z Ulą, naszą Koordynatorką Zespołu Opieki Klienta.

Etap 3: Reference Check

Etap 4: Oferta!

 

Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Polish-English Travel Customer Service in support of Booking.com

Nowa
TTEC
Kraków
customer service
język angielski
English
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (German)

Nowa
AirHelp
Kraków
English language (C1)
customer support
German language (C1)
Nowa

Młodszy specjalista ds. windykacji

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
windykacja miękka
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa

Customer Success Manager

Nowa
8 000 - 12 000 PLN
Droplabs sp. z o.o.
Kraków
komunikatywność
sumienność
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. obsługi i wsparcia technicznego biura

Nowa
3 750 PLN
SmartLunch
Wrocław
Microsoft Office PowerPoint
prawo jazdy kat.B
Microsoft Office Word
Nowa