Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,
robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
To wyjątkowa okazja, szukamy osoby, która otrzyma odpowiedzialność za jeden ze strategicznych obszarów MP.
Strategia marki i komunikacji:
- Współtworzenie strategii marki i komunikacji z CMO.
- Planowanie i doprecyzowywanie działań marketingowych w oparciu o kalendarz, insighty konsumenckie oraz dane historyczne.
- Tworzenie miesięcznych planów strategiczno-komunikacyjnych dla działów Komunikacji, Kreacji i Growth.
Budżet marketingowy:
- Zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola realizacji planów budżetowych.
Analiza rynku i konkurencji:
- Przeprowadzanie analiz konkurencji i identyfikacja trendów rynkowych.
- Badanie zachowań i potrzeb konsumentów oraz wyciąganie wniosków z wcześniejszych działań marketingowych.
Monitorowanie efektywności działań:
- Ustalanie KPI oraz wdrażanie metod pomiaru skuteczności kampanii.
- Analiza wyników działań marketingowych i wdrażanie wniosków.
Zarządzanie zespołem
- Koordynacja działań zespołu komunikacji, w tym influencer marketingu, social media oraz PR.
Reakcje kryzysowe i komunikacja ad hoc:
- Przygotowanie i wdrażanie reakcji komunikacyjnych marki w sytuacjach kryzysowych i ad hoc.
Koordynacja działań:
- Współpraca z działami sprzedaży, opieki klienta, produkcji i finansów w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z ogólną strategią firmy.
- Minimum 6 lat seniorskiego strategicznego doświadczenia w obszarze marketingu B2C - preferencyjnie dla marek DTC.
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu długoterminowych działań marketingowych.
- Doświadczenie w monitorowaniu i analizowaniu skuteczności kampanii mediowych 360 (Digital, TV, OOH, OOH etc).
- Znajomość kanałów komunikacji, a także trendów komunikacyjnych i narzędzi, modelów rozliczeń w marketingu.
- Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, narzędzia do analizy mediów społecznościowych, influencer marketingu etc).
- Umiejętność wyciągania wniosków z danych (np. wyniki kampanii mediowych, influencerskich, NPS, sentyment publikacji etc).
- Znajomość metod analizy rynku i konkurencji, monitorowanie trendów branżowych.
- Umiejętność przeprowadzania badań konsumenckich oraz analizy potrzeb klientów w celu dostosowania oferty - praca z badaczami jak jest możliwość, partyzantka - jak potrzeba.
- Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych marek z kategorii Food.
- Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i monitorowania jego efektywności.
- Umiejętność zarządzania zespołem.
- Umiejętność oceny i sparingu koncepcji kreatywnych z Działem Kreacji.
- Umiejętność efektywnej współpracy między różnymi działami komunikacji, kreacji, sprzedaży, produkcji, opieki klienta i rozwoju produktu.
- Umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych czy okoliczności .
- Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2.
Docenimy również:
- Doświadczenie pracy w startupie.
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
- Umowę B2B.
- 26 dni płatnych nieobecności w roku.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszą HRBP
Etap 2: Małe zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 3: 20-minutowa rozmowa z naszą CMO
Etap 4: Zadanie rekrutacyjne do rozgryzienia w domu
Etap 5: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.
Etap 6: Reference Check
Etap 7: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].