Oferty
Head of Brand
Marketing

Head of Brand

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

Google Analytics

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!

Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.


Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać,

robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.


Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?


Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
  • która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,


Zapraszamy do zespołu!


Szukamy Head of Brand! 🚀


To wyjątkowa okazja, szukamy osoby, która otrzyma odpowiedzialność za jeden ze strategicznych obszarów MP.


Za co będziesz odpowiadać?


Strategia marki i komunikacji:

  • Współtworzenie strategii marki i komunikacji z CMO.
  • Planowanie i doprecyzowywanie działań marketingowych w oparciu o kalendarz, insighty konsumenckie oraz dane historyczne.
  • Tworzenie miesięcznych planów strategiczno-komunikacyjnych dla działów Komunikacji, Kreacji i Growth.

Budżet marketingowy:

  • Zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola realizacji planów budżetowych. 

Analiza rynku i konkurencji:

  • Przeprowadzanie analiz konkurencji i identyfikacja trendów rynkowych.
  • Badanie zachowań i potrzeb konsumentów oraz wyciąganie wniosków z wcześniejszych działań marketingowych.

Monitorowanie efektywności działań:

  • Ustalanie KPI oraz wdrażanie metod pomiaru skuteczności kampanii.
  • Analiza wyników działań marketingowych i wdrażanie wniosków.

Zarządzanie zespołem

  • Koordynacja działań zespołu komunikacji, w tym influencer marketingu, social media oraz PR.

Reakcje kryzysowe i komunikacja ad hoc:

  • Przygotowanie i wdrażanie reakcji komunikacyjnych marki w sytuacjach kryzysowych i ad hoc.

Koordynacja działań:

  • Współpraca z działami sprzedaży, opieki klienta, produkcji i finansów w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z ogólną strategią firmy.


Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?


  • Minimum 6 lat seniorskiego strategicznego doświadczenia w obszarze marketingu B2C - preferencyjnie dla marek DTC.
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu długoterminowych działań marketingowych.
  • Doświadczenie w monitorowaniu i analizowaniu skuteczności kampanii mediowych 360 (Digital, TV, OOH, OOH etc).
  • Znajomość kanałów komunikacji, a także trendów komunikacyjnych i narzędzi, modelów rozliczeń w marketingu.
  • Znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, narzędzia do analizy mediów społecznościowych, influencer marketingu etc).
  • Umiejętność wyciągania wniosków z danych (np. wyniki kampanii mediowych, influencerskich, NPS, sentyment publikacji etc).
  • Znajomość metod analizy rynku i konkurencji, monitorowanie trendów branżowych.
  • Umiejętność przeprowadzania badań konsumenckich oraz analiza potrzeb klientów w celu dostosowania oferty.
  • Doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych marek z kategorii Food.
  • Umiejętność zarządzania budżetem marketingowym i monitorowania jego efektywności.
  • Umiejętność zarządzania zespołem.
  • Umiejętność oceny i sparingu koncepcji kreatywnych z Działem Kreacji.
  • Umiejętność efektywnej współpracy między różnymi działami komunikacji, kreacji, sprzedaży, produkcji, opieki klienta i rozwoju produktu.
  • Umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych czy okoliczności .
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2.


Docenimy również:

  • Doświadczenie pracy w startupie.


Co oferujemy?


Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.

  • Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć. 
  • W energodajnej atmosferze.
  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
  • W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
  • Z Zespołem:
  • któremu się chce,
  • który ma wspólny cel,
  • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.


Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎


Warunki współpracy:

  • Umowę B2B.
  • 26 dni płatnych nieobecności w roku.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
  • Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.


Dołącz do nas w 5. prostych krokach

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.

Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszą HRBP

Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.

Etap 3: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.

Etap 4: Reference Check

Etap 5: Oferta!

 

Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].

Sprawdź podobne oferty pracy

Trade Marketing Manager

Nowa
Aksam sp. z o.o.
Malec
trade marketing
Microsoft Office
marketing
Nowa

Asertywny Mid Specjalista Google ADS

Nowa
Agencja Reklamowa ROXART
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Tag Manager
performance marketing
Google Ads
Nowa

Junior Account Executive - BTL

Nowa
ABC 4 Brands sp. z o.o.
Warszawa
komunikatywność
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista ds. marketingu i wsparcia administracji

Nowa
5 500 - 6 000 pln
Antal Sp. z o.o.
Mińsk Mazowiecki
Canva
marketing
Adobe Photoshop
Nowa

Marketing Specialist

Nowa
5 000 - 8 000 pln
B2Bnetwork
Wrocław
e-mail marketing
B2B marketing
SEO
Nowa