Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
- która ma ambicje zmienić na lepsze trudny rynek,
Zapraszamy do zespołu!
To wyjątkowa okazja, szukamy osoby, która otrzyma odpowiedzialność za jeden ze strategicznych obszarów MP.
Opracowywanie i realizacja strategii kreatywnej:
- Tłumaczenie strategii biznesowej na kreatywne koncepcje, które angażują konsumentów i wspierają cele sprzedażowe.
- Analiza i zrozumienie insightów konsumenckich, intencji biznesowej oraz strategii marki, aby tworzyć dopasowane, skuteczne i zgodne z osobowością marki rozwiązania kreatywne.
- Zapewnienie spójności wizualnej i ton komunikacji marki we wszystkich kanałach oraz materiałach.
Kierowanie zespołem kreatywnym:
- Zarządzanie pracą zespołu (copywriter, grafik, content project manager).
- Planowanie i priorytetyzowanie działań zespołu oraz nadzorowanie procesu twórczego od briefingu po finalną produkcję.
- Dbałość o harmonogramy, jakość i terminowość dostarczanych materiałów oraz skuteczność procesów produkcyjnych.
Realizacja materiałów na potrzeby różnych punktów styku z konsumentem:
- Opracowywanie kreatywnych materiałów dla sklepu internetowego, w tym grafik, tekstów, kart produktowych, blogów oraz treści SEO.
- Tworzenie materiałów reklamowych, w tym kampanii performance na platformach Meta, Google, YouTube, TikTok, oraz treści na landing pages, mailingi, SMS-y, reklamy OOH, TV, radio, eventy i partnerstwa.
- Zarządzanie kreacją na social media, w tym Instagram, Facebook, LinkedIn oraz planowanie strategii dla nowych kanałów (TikTok, Pinterest).
Nadzór nad procesem twórczym i produkcyjnym:
- Utrzymanie wysokich standardów jakości materiałów kreatywnych, zapewnienie zgodności z brand guidelines, celami strategicznymi oraz wymogami prawnymi.
- Kontrola nad spójnością materiałów w zakresie Tone of Voice marki, a także wywoływania odpowiednich emocji i angażowania konsumentów.
Monitoring i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji:
- Stałe śledzenie trendów kreatywnych i branżowych, wdrażanie nowych rozwiązań oraz wyciąganie wniosków z poprzednich kampanii.
- Poszukiwanie innowacyjnych sposobów na rozwój marki poprzez kreatywne podejście i adaptacja strategii w oparciu o zmieniające się potrzeby rynkowe.
- Doświadczenia w pracy na stanowisku Dyrektora Kreatywnego lub podobnym w branży marketingowej/ kreatywnej dla marek B2C - preferencyjnie marek z kategorii Food.
- Biznesowego podejście do Kreacji - wysoka umiejętność rozumienia strategii marketingowych i ich efektywnego tłumaczenia na kreatywne koncepcje, które wspierają cele biznesowe marki
- Umiejętność interpretacji briefów od działu brandu
- Umiejętność przekuwania ich w kreatywne rozwiązania Wizualne i Tekstowe, w każdym formacie
- Umiejętność wyczucia tonu i osobowości marki (Tone of Voice Mięsnej Paczki)
- Doświadczenia w tworzeniu i produkcji atrakcyjnych kampanii marketingowych (zarówno online, jak i offline) z naciskiem na efektywność sprzedażową i rozpoznawalność marki.
- Umiejętności efektywnego działania w ograniczeniach biznesowych (budżetowych, prawnych, specyfikacji kanałów).
- Doświadczenia w zarządzaniu projektami kreatywnymi i prowadzeniu zespołów kreatywnych
- Umiejętność efektywnego zarządzania procesem twórczym, od briefingu po finalną produkcję: kontrola jakości, przestrzeganie brand guidelines, dostosowanie materiałów do wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych.
- Umiejętność zarządzania zespołem kreatywnym: organizowanie pracy, ustalanie priorytetów i pilnowanie terminów, w tym partnerami zewnętrznymi np. freelancerzy, zew. dostawcy
- Doświadczenie w zarządzaniu produkcją foto/filmową
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych w tworzeniu i produkcji materiałów kreatywnych, takich jak np. Canva, Figma, Capcut, Tilda czy inne
- Umiejętności zarządzania budżetem produkcyjnym i monitorowania jego efektywności.
- Umiejętności oceny i sparingu koncepcji kreatywnych z Działem Brandu.
- Umiejętności efektywnej współpracy między różnymi działami komunikacji, kreacji, sprzedaży, produkcji, opieki klienta i rozwoju produktu.
- Umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmieniających się wytycznych czy okoliczności.
- Znajomości j. angielskiego na poziomie minimum B2
Docenimy również:
- Doświadczenie pracy w startupie.
- Zajawka contentem foodiesowym, zdrowej żywności .
- Znajomość branży żywnościowej, rynku mięsnego i eko.
- Znajomość prawa dot. reklamy żywności .
- Znajomość SEO i efektywności treści w kontekście materiałów marketingowych (np. blogi, mailingi, landing pages, social media).
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi,
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
- Umowę B2B.
- 26 dni płatnych nieobecności w roku.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
- Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa online z naszą HRBP.
Etap 2: Zadanie nr 1 rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 3: 20-minutowe spotkanie z Patrycją, naszą CMO.
Etap 4: Zadanie nr 2 do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 5: Spotkanie z Patrycją, naszą CMO.
Etap 6: Reference Check.
Etap 7: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].