Manager Opieki i Aktywacji Klienta
Nowa
Sprzedaż

Manager Opieki i Aktywacji Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Sheets

Customer Care

CRM

Microsoft Office Excel

zendesk

customer success

Opis stanowiska

Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!

Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.

Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.

Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?

 

Jeśli jesteś osobą:

  • ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,

  • której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,

  • która jest gotowa na intensywny rozwój zawodowy,

 

Zapraszamy do zespołu!

Szukamy Managera ds. Opieki i Aktywacji  Klienta

 

Twoją misją będzie zapewnienie najlepszej jakości doświadczenia klienta!

 

Za co będziesz odpowiadać?

  • Zarządzanie zespołem Opieki Klienta oraz zespołem Aktywacji Klienta, w tym rozwój kompetencji zespołów i realizacja celów operacyjnych.

  • Odpowiedzialność za całokształt doświadczeń klienta (customer experience) na wszystkich etapach cyklu życia klienta.

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywacyjnych oraz opieki posprzedażowej, z uwzględnieniem najlepszych praktyk rynkowych.

  • Projektowanie oraz wdrażanie zmian w systemach wspierających obsługę klienta i procesy sprzedażowe (m.in. CRM, systemy ticketowe, narzędzia automatyzujące kontakt z klientem).

  • Tworzenie oraz ciągła optymalizacja działań zwiększających retencję klientów i minimalizujących wskaźnik rezygnacji (churn).

  • Monitorowanie oraz analiza danych sprzedażowych i operacyjnych, przygotowywanie raportów i rekomendacji opartych na analizie KPI.

  • Inicjowanie i koordynacja działań proaktywnych, takich jak kampanie lojalizacyjne, informacyjne czy edukacyjne.

  • Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta (m.in. CSAT, NPS), poprzez wdrażanie standardów jakości obsługi i procesów rozwoju klienta.

  • Zbieranie i analizowanie potrzeb operacyjnych oraz współpraca z zespołami technologicznymi w zakresie rozwoju i optymalizacji narzędzi wykorzystywanych w obszarze Customer Success.

  • Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień systemowych oraz technologicznych zwiększających efektywność operacyjną i jakość obsługi klienta.

  • Ścisła współpraca z działami marketingu, operacji, magazynu, produktu oraz IT w celu zapewnienia spójności działań i realizacji wspólnych celów biznesowych.

 

 Jakich umiejętności szukamy:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze Customer Care, Customer Success lub Aktywacji Klienta.

  • Praktyczna znajomość procesów onboardingowych oraz obsługi posprzedażowej.

  • Udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowych oraz obsługowych.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność do pracy z danymi, formułowania wniosków oraz podejmowania decyzji na ich podstawie.

  • Biegłość w pracy z narzędziami typu Zendesk, Google Sheets/Excel.

  • Doświadczenie we współpracy z zespołami technologicznymi (IT, Produkt, Development) w zakresie wdrażania lub rozwoju narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę klienta.

  • Znajomość systemów klasy CRM oraz narzędzi automatyzujących procesy komunikacji z klientem.

  • Zdolność do przekładania potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne oraz nadzór nad procesem ich realizacji.

  • Proaktywne podejście do identyfikowania i wdrażania rozwiązań zwiększających efektywność i jakość obsługi.

Docenimy również:

  • doświadczenie w branży e-commerce

 

Co oferujemy?

Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z:

  • Z intensywnym, szybkim środowiskiem, które daje poczucie sprawczości i prawdziwego rozwoju.

  • W energodajnej atmosferze.

  • Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.

  • Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).

  • Z Zespołem:

    • któremu się chce,

    • który ma wspólny cel,

    • który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.

 

Warunki współpracy:

  • Umowa B2B / UoP / UZ

  • 26 dni płatnych nieobecności

  • Prywatna opieka medyczna: Allianz + Enel Med

  • Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport

  • Zniżki na Mięsną Paczkę – naturalnie 📦

  • Praca w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.

  • Praca w trybie stacjonarnym.

 

Dołącz do nas w 5. prostych krokach

Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.

 

Proces rekrutacyjny:

Etap 1: 30-minutowa rozmowa z HR.

Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.

Etap 3: Spotkanie z Marcinem, naszym CGO

Etap 4: Reference Check

Etap 5: Oferta!


Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!

Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.

Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].