Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
która jest gotowa na intensywny rozwój zawodowy,
Zapraszamy do zespołu!
Szukamy Managera ds. Opieki i Aktywacji Klienta
Twoją misją będzie zapewnienie najlepszej jakości doświadczenia klienta!
Za co będziesz odpowiadać?
Zarządzanie zespołem Opieki Klienta oraz zespołem Aktywacji Klienta, w tym rozwój kompetencji zespołów i realizacja celów operacyjnych.
Odpowiedzialność za całokształt doświadczeń klienta (customer experience) na wszystkich etapach cyklu życia klienta.
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywacyjnych oraz opieki posprzedażowej, z uwzględnieniem najlepszych praktyk rynkowych.
Projektowanie oraz wdrażanie zmian w systemach wspierających obsługę klienta i procesy sprzedażowe (m.in. CRM, systemy ticketowe, narzędzia automatyzujące kontakt z klientem).
Tworzenie oraz ciągła optymalizacja działań zwiększających retencję klientów i minimalizujących wskaźnik rezygnacji (churn).
Monitorowanie oraz analiza danych sprzedażowych i operacyjnych, przygotowywanie raportów i rekomendacji opartych na analizie KPI.
Inicjowanie i koordynacja działań proaktywnych, takich jak kampanie lojalizacyjne, informacyjne czy edukacyjne.
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta (m.in. CSAT, NPS), poprzez wdrażanie standardów jakości obsługi i procesów rozwoju klienta.
Zbieranie i analizowanie potrzeb operacyjnych oraz współpraca z zespołami technologicznymi w zakresie rozwoju i optymalizacji narzędzi wykorzystywanych w obszarze Customer Success.
Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień systemowych oraz technologicznych zwiększających efektywność operacyjną i jakość obsługi klienta.
Ścisła współpraca z działami marketingu, operacji, magazynu, produktu oraz IT w celu zapewnienia spójności działań i realizacji wspólnych celów biznesowych.
Jakich umiejętności szukamy:
Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze Customer Care, Customer Success lub Aktywacji Klienta.
Praktyczna znajomość procesów onboardingowych oraz obsługi posprzedażowej.
Udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i optymalizacji procesów sprzedażowych oraz obsługowych.
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – zdolność do pracy z danymi, formułowania wniosków oraz podejmowania decyzji na ich podstawie.
Biegłość w pracy z narzędziami typu Zendesk, Google Sheets/Excel.
Doświadczenie we współpracy z zespołami technologicznymi (IT, Produkt, Development) w zakresie wdrażania lub rozwoju narzędzi wspierających sprzedaż i obsługę klienta.
Znajomość systemów klasy CRM oraz narzędzi automatyzujących procesy komunikacji z klientem.
Zdolność do przekładania potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne oraz nadzór nad procesem ich realizacji.
Proaktywne podejście do identyfikowania i wdrażania rozwiązań zwiększających efektywność i jakość obsługi.
Docenimy również:
doświadczenie w branży e-commerce
Co oferujemy?
Pracę w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z:
Z intensywnym, szybkim środowiskiem, które daje poczucie sprawczości i prawdziwego rozwoju.
W energodajnej atmosferze.
Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
Z Zespołem:
któremu się chce,
który ma wspólny cel,
który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Warunki współpracy:
Umowa B2B / UoP / UZ
26 dni płatnych nieobecności
Prywatna opieka medyczna: Allianz + Enel Med
Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport
Zniżki na Mięsną Paczkę – naturalnie 📦
Praca w biurze zlokalizowanym w samym centrum miasta, przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska.
Praca w trybie stacjonarnym.
Dołącz do nas w 5. prostych krokach
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 30-minutowa rozmowa z HR.
Etap 2: Zadanie rekrutacyjne do samodzielnego “rozgryzienia” w domu.
Etap 3: Spotkanie z Marcinem, naszym CGO
Etap 4: Reference Check
Etap 5: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].
Rekomendowane oferty