Mid/Senior Performance Specialist
Żupańskiego 22, Poznań
Milco
Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.
Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:
➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Hochland / Lorenz / Berlinki / Pringles.
➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży dla sieci siłowni CityFit i Just Gym.
➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.
➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.
➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych, in-game ads, rich media.
➡ Prowadzimy sprzedaż wielu eventów jak Please Stand-up, koncerty Come, Nosowskiej, Roguckiego, O.S.T.R.
Klienci, z którymi pracowaliśmy: cityfit / just gym / vox / żabka / petsy / kompania piwowarska / please stand-up! /
hochland / berlinki / szkoły żak / lidia kalita / arbiton / converse / duży ben / nordis / semcore / dealz
Pracujemy w systemie 4 dniowego tygodnia pracy: od poniedziałku do czwartku 9-16 i w piątki do 15 :)
❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, Lettly, a41 i więcej.
Realizujemy ciekawe kampanie kreatywne, odpowiadając za całość zakupu mediów.
Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.
Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść na realizację ciekawych kampanii i skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:
Otrzymujemy Twoje CV - jeśli pasujesz do profilu, rozmowę umawiamy w ciągu 1-2 dni.
Widzimy się na zdalnej, 30 minutowej rozmowie z Team leaderem
Dostajesz zadanie rekrutacyjne do rozwiązania
Widzimy się na kolejnej rozmowie, gdzie omawiamy Twoje odpowiedzi w obecności CEO
Zatrudniamy wybranego kandydata
Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacimy 2 000 zł.
Zakres obowiązków:
realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / LinkedIn / Programmatic / Rich Media / TV / radio / OOH / DOOH)
tworzenie tekstów reklamowych do reklam
optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów
Czego oczekujemy:
minimum 2-3 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY
łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)
dobrej znajomości języka angielskiego
doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center
znajomość GTM
dobrej znajomości programu Excel
zaangażowania i inicjatywy
Co mogą Ci zaoferować:
pracę zdalną
samodzielne stanowisko
wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu
wynagrodzenie 7-11k netto w zależności od stanowiska i doświadczenia oraz premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc) - minimum 10-15%
Mid/Senior Performance Specialist
Mid/Senior Performance Specialist
Żupańskiego 22, Poznań
Milco