Mid/Senior Performance Specialist

7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Mid/Senior Performance Specialist

Marketing

Żupańskiego 22, Poznań

Milco

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Meta Ads
performance marketing
Facebook Ads
Tik Tok ads
Google Search Console

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

LinkedIn Ads
X Ads
Pinterest Ads
Bing Ads
OOH/DOOH

Opis stanowiska

Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.


Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:


➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Hochland / Lorenz / Berlinki / Pringles.

➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży dla sieci siłowni CityFit i Just Gym.

➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.

➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.

➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych, in-game ads, rich media.

➡ Prowadzimy sprzedaż wielu eventów jak Please Stand-up, koncerty Come, Nosowskiej, Roguckiego, O.S.T.R.


Klienci, z którymi pracowaliśmy: cityfit / just gym / vox / żabka / petsy / kompania piwowarska / please stand-up! /

hochland / berlinki / szkoły żak / lidia kalita / arbiton / converse / duży ben / nordis / semcore / dealz


Pracujemy w systemie 4 dniowego tygodnia pracy: od poniedziałku do czwartku 9-16 i w piątki do 15 :)



❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, Lettly, a41 i więcej.

Realizujemy ciekawe kampanie kreatywne, odpowiadając za całość zakupu mediów.



Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.


Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść na realizację ciekawych kampanii i skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:


  1. Otrzymujemy Twoje CV - jeśli pasujesz do profilu, rozmowę umawiamy w ciągu 1-2 dni.

  2. Widzimy się na zdalnej, 30 minutowej rozmowie z Team leaderem

  3. Dostajesz zadanie rekrutacyjne do rozwiązania

  4. Widzimy się na kolejnej rozmowie, gdzie omawiamy Twoje odpowiedzi w obecności CEO

  5. Zatrudniamy wybranego kandydata


Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacimy 2 000 zł.


Zakres obowiązków:


  • realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / LinkedIn / Programmatic / Rich Media / TV / radio / OOH / DOOH)

  • tworzenie tekstów reklamowych do reklam

  • optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)

  • monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów


Czego oczekujemy:


  • minimum 2-3 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY

  • łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)

  • dobrej znajomości języka angielskiego

  • doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center

  • znajomość GTM

  • dobrej znajomości programu Excel

  • zaangażowania i inicjatywy


Co mogą Ci zaoferować:


  • pracę zdalną

  • samodzielne stanowisko

  • wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu

  • wynagrodzenie 7-11k netto w zależności od stanowiska i doświadczenia oraz premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc) - minimum 10-15%

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Meta Ads
performance marketing
Facebook Ads
Tik Tok ads
Google Search Console

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

LinkedIn Ads
X Ads
Pinterest Ads
Bing Ads
OOH/DOOH

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.11.2025

Mid/Senior Performance Specialist

7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Mid/Senior Performance Specialist

Żupańskiego 22, Poznań

Milco

7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest MILCO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żupańskiego 22/5 w Poznaniu (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.