CDP & Loyalty Program Specialist
Nowa
Marketing

CDP & Loyalty Program Specialist

9 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

marketing automation

e-mail marketing

język angielski

e-commerce

Mile widziane

Microsoft Office Excel

Magento

HTML

synerise

Google Analytics

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jako CDP & Loyalty Program Specialist dołączysz do komórki CDP będącej częścią stale rozwijającego i rozbudowującego się działu E-commerce. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało zarządzanie i rozwój programu lojalnościowego we wszystkich sklepach z Grupy Militaria.pl (Militaria.pl, MILITARY.PL, MILITARY.EU) działających na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Zakres Twojej pracy będzie także obejmował wsparcie komórki CDP w codziennej pracy w obszarze kampanii newsletterowych i marketing automation na różnych kanałach komunikacji. Ze względu na działalność międzynarodową przygotowywanie komunikacji odbywa się w różnych językach (oczywiście ze wsparciem native speakerów). Czeka Cię współpraca m.in. z zespołami Grafików, Performance Marketingu, Developerów, Online Content Team, czy też dostawcami różnych narzędzi dla e-commerce.


Firma Militaria.pl została założona w 1998 roku. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, z rocznymi obrotami powyżej 0,5 mld zł. Zatrudniamy ponad 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Będąc liderem w swojej branży posiadamy własną sieć Salonów Sprzedaży w największych miastach Polski oraz sklepy internetowe działające na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to dzięki Tobie zbudujemy angażujący program lojalnościowy przynoszący korzyści zarówno dla klientów naszych sklepów, jak i dla nas samych.



Zakres obowiązków:

  • Projektowanie i rozwój programu lojalnościowego (B2C) 

  • Wdrażanie automatycznej komunikacji w ramach programu lojalnościowego 

  • Analiza i raportowanie wyników programu lojalnościowego 

  • Wdrażanie programu lojalnościowego na nowych rynkach 

  • Planowanie oraz realizacja kampanii promujących program (e-mail, push, sms, marketing automation, docelowo również aplikacja mobilna) 

  • Kreowanie silnej marki programu lojalnościowego oraz zwiększanie jego świadomości wśród klientów i zespołu wewnętrznego 

  • Planowanie oraz realizacja kampanii lojalizujących klientów w ramach programu (e-mail, push, sms, docelowo również aplikacja mobilna)  

  • Segmentacja użytkowników i analiza zachowań  

  • Koordynacja prac nad realizacją zadań z zakresu rozbudowy funkcjonalności w programie (ścisła współpraca z DevTeamem)  

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne związane z codziennym funkcjonowaniem programu 

  • Negocjacje z dostawcami narzędzi



Nasze wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu programami lojalnościowymi poparte przykładami 

  • Pro-sprzedażowe podejście 

  • Doświadczenie w prowadzeniu komunikacji bezpośredniej do klientów 

  • Umiejętność analizy danych  

  • Znajomość narzędzi marketing automation (np. Synerise)  

  • Zrozumienie ścieżki klienta (customer journey, retencja)  

  • Umiejętność współpracy zespołowej  

  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów 

  • Znajomość technik i procesów przygotowywania kampanii marketing automation  

  • Doskonała organizacja pracy i dbałość o szczegóły  

  • Umiejętność pracy w zespole  

  • Inicjatywa w działaniu, nastawienie na rozwój i proaktywna postawa  

  • Kreatywność w działaniu / myślenie 'out of the box'



Dostaniesz plusa za:

  • Umiejętność wykorzystywania AI w codziennej pracy 

  • Znajomość dodatkowych języków europejskich 

  • Znajomość HTML/CSS/JS, jinjavy 

  • Zaawansowana znajomość Microsoft Excel 

  • Znajomość narzędzia Google Analytics 4 

  • Znajomość Synerise 

  • Znajomość Magento 



Oferujemy:

  • W pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉)  

  • Elastyczne godziny pracy 

  • Pracę w środowisku wirtualnym na systemie Windows 

  • Niezbędny sprzęt do pracy 

  • Pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę 

  • Możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych 

  • Możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel 

  • Pracę w profesjonalnym i zgranym zespole 

  • Motywujący system wynagradzania 

  • Pakiet medyczny Lux Med 

  • Dopłatę do Karty Multisport 

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego 

  • Atrakcyjne zniżki pracownicze na cały asortyment 

9 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 500 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP