Jako CDP & Loyalty Program Specialist dołączysz do komórki CDP będącej częścią stale rozwijającego i rozbudowującego się działu E-commerce. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało zarządzanie i rozwój programu lojalnościowego we wszystkich sklepach z Grupy Militaria.pl (Militaria.pl, MILITARY.PL, MILITARY.EU) działających na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Zakres Twojej pracy będzie także obejmował wsparcie komórki CDP w codziennej pracy w obszarze kampanii newsletterowych i marketing automation na różnych kanałach komunikacji. Ze względu na działalność międzynarodową przygotowywanie komunikacji odbywa się w różnych językach (oczywiście ze wsparciem native speakerów). Czeka Cię współpraca m.in. z zespołami Grafików, Performance Marketingu, Developerów, Online Content Team, czy też dostawcami różnych narzędzi dla e-commerce.
Firma Militaria.pl została założona w 1998 roku. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, z rocznymi obrotami powyżej 0,5 mld zł. Zatrudniamy ponad 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Będąc liderem w swojej branży posiadamy własną sieć Salonów Sprzedaży w największych miastach Polski oraz sklepy internetowe działające na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to dzięki Tobie zbudujemy angażujący program lojalnościowy przynoszący korzyści zarówno dla klientów naszych sklepów, jak i dla nas samych.
Zakres obowiązków:
Projektowanie i rozwój programu lojalnościowego (B2C)
Wdrażanie automatycznej komunikacji w ramach programu lojalnościowego
Analiza i raportowanie wyników programu lojalnościowego
Wdrażanie programu lojalnościowego na nowych rynkach
Planowanie oraz realizacja kampanii promujących program (e-mail, push, sms, marketing automation, docelowo również aplikacja mobilna)
Kreowanie silnej marki programu lojalnościowego oraz zwiększanie jego świadomości wśród klientów i zespołu wewnętrznego
Planowanie oraz realizacja kampanii lojalizujących klientów w ramach programu (e-mail, push, sms, docelowo również aplikacja mobilna)
Segmentacja użytkowników i analiza zachowań
Koordynacja prac nad realizacją zadań z zakresu rozbudowy funkcjonalności w programie (ścisła współpraca z DevTeamem)
Wsparcie administracyjne i organizacyjne związane z codziennym funkcjonowaniem programu
Negocjacje z dostawcami narzędzi
Nasze wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu programami lojalnościowymi poparte przykładami
Pro-sprzedażowe podejście
Doświadczenie w prowadzeniu komunikacji bezpośredniej do klientów
Umiejętność analizy danych
Znajomość narzędzi marketing automation (np. Synerise)
Zrozumienie ścieżki klienta (customer journey, retencja)
Umiejętność współpracy zespołowej
Doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów
Znajomość technik i procesów przygotowywania kampanii marketing automation
Doskonała organizacja pracy i dbałość o szczegóły
Umiejętność pracy w zespole
Inicjatywa w działaniu, nastawienie na rozwój i proaktywna postawa
Kreatywność w działaniu / myślenie 'out of the box'
Dostaniesz plusa za:
Umiejętność wykorzystywania AI w codziennej pracy
Znajomość dodatkowych języków europejskich
Znajomość HTML/CSS/JS, jinjavy
Zaawansowana znajomość Microsoft Excel
Znajomość narzędzia Google Analytics 4
Znajomość Synerise
Znajomość Magento
Oferujemy:
W pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉)
Elastyczne godziny pracy
Pracę w środowisku wirtualnym na systemie Windows
Niezbędny sprzęt do pracy
Pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę
Możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych
Możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel
Pracę w profesjonalnym i zgranym zespole
Motywujący system wynagradzania
Pakiet medyczny Lux Med
Dopłatę do Karty Multisport
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Atrakcyjne zniżki pracownicze na cały asortyment
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty