Performance Marketing Specialist / Senior Performance Marketing Specialist

Marketing

Performance Marketing Specialist / Senior Performance Marketing Specialist

Marketing

-, Warszawa

Militaria.pl

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 13 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 12 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Meta Ads
GA4
Google Ads
e-commerce
digital marketing

Mile widziane

Microsoft Office Excel
RTB House
Jira
Criteo
porównywarki cenowe
AI

Opis stanowiska

Szukamy solidnego specjalisty oraz starszego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl! 

Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Meta Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na jednym, bądź kilku zagranicznych rynkach dla sklepu internetowego Military.eu lub na rynku polskim dla sklepu Military.pl, analiza wyników i wdrażanie nowych działań. 


Firma Militaria.pl została założona w 1998 roku. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, z rocznymi obrotami powyżej 0,5 mld zł. Zatrudniamy ponad 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Będąc liderem w swojej branży posiadamy własną sieć Salonów Sprzedaży w największych miastach Polski oraz sklepy internetowe działające na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.


Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y! 

 

Obowiązki: 

  • tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych, 
  • zarządzanie pozyskiwaniem ruchu z porównywarek cenowych Idealo.de oraz Klarna, 
  • zarządzanie budżetami reklamowymi oraz maksymalizacja ich efektywności, 
  • monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii w oparciu o wskaźniki KPI, 
  • raportowanie efektów działań, 
  • współpraca z zespołem grafików, analityków, zakupów oraz innymi działami, 
  • samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii, 
  • śledzenie trendów w branży i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu. 

 

Oczekiwania: 

  • min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce, 
  • samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, 
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor, 
  • bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google), 
  • szeroka wiedza o e-commerce, 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2), 
  • wyższe wykształcenie. 

 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych, 
  • znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info, 
  • znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira 
  • znajomość platformy Magento, 
  • znajomość Google Tag Manager, 
  • znajomość zasad UX / Usability, 
  • umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy, 
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
  • doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych. 

 

Oferujemy: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności, 
  • w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy, 
  • pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę, 
  • możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel, 
  • możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych, 
  • pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole, 
  • motywujący system wynagradzania, 
  • zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl, 
  • pakiet medyczny LUX MED, 
  • dopłatę do karty Multisport, 
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz, 
  • umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy. 

 

Oferta dodana: 24.06.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca