Szukamy solidnego specjalisty oraz starszego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl!
Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Meta Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na jednym, bądź kilku zagranicznych rynkach dla sklepu internetowego Military.eu lub na rynku polskim dla sklepu Military.pl, analiza wyników i wdrażanie nowych działań.
Firma Militaria.pl została założona w 1998 roku. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, z rocznymi obrotami powyżej 0,5 mld zł. Zatrudniamy ponad 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Będąc liderem w swojej branży posiadamy własną sieć Salonów Sprzedaży w największych miastach Polski oraz sklepy internetowe działające na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.
Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y!
Obowiązki:
- tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych,
- zarządzanie pozyskiwaniem ruchu z porównywarek cenowych Idealo.de oraz Klarna,
- zarządzanie budżetami reklamowymi oraz maksymalizacja ich efektywności,
- monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii w oparciu o wskaźniki KPI,
- raportowanie efektów działań,
- współpraca z zespołem grafików, analityków, zakupów oraz innymi działami,
- samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii,
- śledzenie trendów w branży i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu.
Oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce,
- samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu,
- bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor,
- bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google),
- szeroka wiedza o e-commerce,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),
- wyższe wykształcenie.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych,
- znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info,
- znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira
- znajomość platformy Magento,
- znajomość Google Tag Manager,
- znajomość zasad UX / Usability,
- umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy,
- znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
- doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
- w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy,
- pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,
- możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
- pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole,
- motywujący system wynagradzania,
- zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl,
- pakiet medyczny LUX MED,
- dopłatę do karty Multisport,
- możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz,
- umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.