UX Researcher

UX Researcher

Marketing

-, Warszawa

Militaria.pl

8 000 - 12 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 000 - 9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

design
analiza
badania UX/CRO
UX/UI
ChatGPT
Testy A/B
Google Analytics
HotJar

Mile widziane

Google Data Studio
Google Tag Manager
e-commerce

Opis stanowiska

Jako nowy UX Researcher dołączysz do działu E-Commerce. Czeka Cię sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Od drobnych, codziennych analiz i badania doświadczeń użytkowników, aż po budowanie pełnej strategii zbierania i wykorzystywania danych dla kilku sklepów internetowych, działających na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy, a także kilkunastu sklepów stacjonarnych. Czeka Cię współpraca z wieloma zespołami - Performance Marketing, Marketing Off-line, E-Mail & Automation, Online Content Team, Social Media, IT, a także wieloma innymi, z którymi przyjdzie Ci pracować nad obszarem analityki Militaria.pl, MILITARY.PL oraz MILITARY.EU

  

  

Jesteśmy jednym z największych sklepów internetowych w Polsce i niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, o obrotach ponad 0,5 mld zł rocznie, zatrudniamy 600 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem jeszcze lepiej wykorzystamy nasze dane o użytkownikach. 

 

Zakres zadań

  • Analiza danych dotyczących zachowań użytkowników i wyników sprzedażowych (Google Analytics 4, Hotjar, YourCX). 

  • Planowanie i prowadzenie badań UX. 

  • Wykorzystanie AI do analiz i codziennej pracy. 

  • Wdrażanie i poszukiwanie nowych rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję. 

  • Analiza potrzeb użytkowników i przekształcanie ich w konkretne rekomendacje. 

  • Dostarczanie insightów oraz inspiracji wynikających z danych.  

  • Projektowanie i organizacja testów UX (w przypadku testów z osobami zza granicy wsparcie native speakerów). 

  • Monitorowanie i raportowanie wskaźników UX. 

  • Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez zarządzanie i rozwój ankiet badających doświadczenia klienta (korzystamy z YourCX). 

  • Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez prowadzenie testów A/B. 

 

 

Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu badań UX i projektowaniu doświadczeń użytkownika. 

  • Wykorzystywanie w projektach badawczych metod jakościowych, jak i ilościowych oraz sztucznej inteligencji. 

  • Łączenie w analizach różnych źródeł danych (np. analityka, dane z rynku, dane sprzedażowe). 

  • Dobra znajomość GA4.  

  • Znajomość innych narzędzi do analizy ilościowej i jakościowej oraz wizualizacji danych (Looker Studio, YourCX, HotJar). 

  • Identyfikacja problemów analitycznych, znajdowanie rozwiązań i rekomendacji. 

  • Znajomość narzędzi do prowadzenia testów A/B, umiejętność doboru KPI do testu. 

  • Nastawienie na rozwój i gotowość do podnoszenia kompetencji. 

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w prowadzeniu testów z użytkownikami 

  • Znajomość GTM 

 

 

Oferujemy: 

  • wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł brutto w przypadku umowy o pracę, 8 000 – 12 000zł netto FV w przypadku kontraktu B2B, 

  • w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉), 

  • możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych, 

  • możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel, 

  • pracę w profesjonalnym i zgranym zespole, 

  • motywujący system wynagradzania, 

  • pakiet medyczny LUX MED, 

  • dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe, 

  • pracę w trybie zdalnym i elastyczne godziny pracy, 

  • umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy. 

 

Oferta dodana: 10.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca