Web Analyst
Jako nowy Web Analyst dołączysz do działu E-Commerce. Czeka Cię sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Od drobnych, codziennych analiz, aż po budowanie pełnej strategii zbierania i wykorzystywania danych dla kilku sklepów internetowych, działających na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy, a także kilkunastu sklepów stacjonarnych. Czeka Cię współpraca z wieloma zespołami - Performance Marketing, Marketing Off-line, E-Mail & Automation, Online Content Team, Social Media, IT, a także wieloma innymi, z którymi przyjdzie Ci pracować nad obszarem analityki Militaria.pl, MILITARY.PL oraz MILITARY.EU.
Jesteśmy jednym z największych sklepów internetowych w Polsce i niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, o obrotach ponad 0,5 mld zł rocznie, zatrudniamy 600 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem jeszcze lepiej wykorzystamy nasze Big Data.
Zakres zadań:
- Analiza danych bieżących i historycznych dot. działalności sklepu internetowego (codzienna praca z GA4, Big Query, a także z wewnętrznymi danymi sprzedażowymi),
- Tworzenie raportów oraz wskazywanie miejsc wymagających optymalizacji w sklepie internetowym,
- Wdrażanie tagów i zarządzanie Google Tag Manager,
- Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez zarządzanie i rozwój ankiet badających doświadczenia
klienta (korzystamy z YourCX),
- Projektowanie i organizacja testów UX (w przypadku testów z osobami zza granicy wsparcie native speakerów),
- Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez prowadzenie testów A/B.
Wymagania:
- Biegła znajomość Google Tag Manager, GA4, Big Query, Looker Studio, Excel,
- Doświadczenie w analizie dużych zbiorów danych - znajomość SQL,
- Znajomość innych narzędzi do analizy ilościowej i jakościowej oraz wizualizacji danych (Looker Studio, YourCX, HotJar),
- Identyfikacja problemów analitycznych, znajdowanie rozwiązań i rekomendacji,
- Znajomość narzędzi do prowadzenia testów A/B, umiejętność doboru KPI do testu,
- Nastawienie na rozwój i gotowość do podnoszenia kompetencji.
Mile widziane:
- Znajomość języków SQL, Python,
- Doświadczenie w prowadzeniu testów z użytkownikami,
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi klasy Google Cloud.
Oferujemy:
- wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł brutto w przypadku umowy o pracę, 8 000 – 12 000zł netto FV w przypadku kontraktu B2B,
- w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉),
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
- możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
- pracę w profesjonalnym i zgranym zespole,
- motywujący system wynagradzania,
- pakiet medyczny LUX MED,
- dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe,
- pracę w trybie zdalnym i elastyczne godziny pracy,
- umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.