Digital Media Planner

Marketing

Digital Media Planner

Marketing

-, Warszawa

Mindshare

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
media
kampanie digital
Google Analytics
Google Ads

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  


Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 


Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com   


Gdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?


Mindshare to marka agencyjna przynależąca do WPP Media. W Mindshare stawiamy na profesjonalizm, poukładane działanie i terminowość, bo wiemy, że to daje najlepsze efekty. Jednocześnie najważniejsze są dla nas relacje – zarówno w zespole, jak i z klientami – bo na zaufaniu buduje się trwała współpraca. Tworzymy środowisko, w którym można się rozwijać i realizować ambitne projekty. Dołącz do nas, jeśli zależy Ci na jakości pracy i pozytywnych relacjach.


Jak będzie wyglądała Twoja praca?

Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.


Na co dzień będziesz m.in.:

  • planować kampanie digitalowe, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii nastawionych na sprzedaż, 

  • ustalać założenia kampanii reklamowych, monitorować ich efektywność i regularne raportowanie wyników,  

  • współpracować z działem zakupowym i działem ekspertów, 

  • bezpośrednio kontaktować się z klientem – współtworzyć strategie, analizy rynku, rekomendacje, 

  • blisko współpracać w rynkami zagranicznymi.

 

Co przyda Ci się na starcie?

  • ok. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii digitalowych, mile widziane doświadczenie w kampaniach nastawionych na sprzedaż,  

  • doświadczenie w biznesowym kontakcie z klientem, zrozumienia specyfiki obsługi klienta (client service) i wysoka kultura osobista, 

  • swobodna komunikacja w j. angielskim (min. poziom B2) - współpraca z międzynarodowym Klientem,

  • bardzo dobra znajomość Excela i PowerPoint, 

  • mile widziana znajomość paneli Google (Google Analytics, Google Ads) oraz umiejętności analityczne. 



Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,

  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,

  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,

  • zniżki do naszej kantyny pracowniczej,

  • workation po pół roku pracy,

  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,

  • cyklicznych spotkań integracyjnych,

  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 

  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,

  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,

  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,

  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,

  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.


Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

Przed Tobą rozmowa telefoniczna, a następnie spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.


Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
media
kampanie digital
Google Analytics
Google Ads

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 20.10.2025

O firmie

Mindshare

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i sk...

Zobacz profil firmy

Digital Media Planner

Podsumowanie oferty

Digital Media Planner

-, Warszawa

Mindshare

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest GroupM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Żaryna 2B (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca