Główny specjalista w Wydziale Koordynacji Wsparcia Innowacyjności i Infrastruktury Społecznej w Regionach w Departamencie Programów Regionalnych
Nowa
Finanse

Główny specjalista w Wydziale Koordynacji Wsparcia Innowacyjności i Infrastruktury Społecznej w Regionach w Departamencie Programów Regionalnych

9 659.90 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 659.90 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

analiza

praca w grupie

odpowiedzialność

multitasking

priorytetyzacja

angielski

Opis stanowiska

Stanowisko: Główny Specjalista ds. koordynacji programów i instrumentów wsparcia Wydział Koordynacji Wsparcia Innowacyjności i Infrastruktury Społecznej w Regionach Departament Programów Regionalnych nr ref.: 96 DRP rodzaj umowy: na czas określony/nieokreślony wynagrodzenie zasadnicze: 9659,90 zł  Aplikuj do: 31 lipca 2025 r. 

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Koordynuje proces wspierania przez MFiPR zarządzania programem regionalnym dla Warmińsko- Mazurskiego 2014 – 2020 oraz 2021-2027;

  • Bierze udział w pracach związanych ze wsparciem UE w zakresie infrastruktury społecznej, w szczególności w odniesieniu do inwestycji ochrony zdrowia;

  • Rozwiązuje kwestie problemowe związane z bieżącym wdrażaniem programów i instrumentów wsparcia zgodnie z kompetencjami Wydziału, w tym w szczególności w zakresie infrastruktury społecznej;

  • Bierze udział w posiedzeniach Komitetów Monitorujących wybranych programów jako przedstawiciel Departamentu oraz przygotowuje materiały dot. wsparcia w obszarach pozostających w kompetencjach Wydziału.

  • Bierze udział w rozwiązywaniu kwestii problemowych związanych z bieżącym wdrażaniem programów i instrumentów wsparcia zgodnie z kompetencjami Wydziału, w szczególności związanych z realizacją Komponentu D Krajowego Planu Odbudowy (KPO) „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”;

  • Bierze udział w opiniowaniu dokumentacji dotyczącej inwestycji realizowanych w ramach Komponentu D KPO „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” ;

  • Bierze udział w działaniach związanych z monitorowaniem i sprawozdawczością programów i projektów, w tym w szczególności związanych z monitorowaniem realizacji Krajowego Planu Odbudowy (KPO) „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”;

  • Bierze udział w weryfikacji formularzy sprawozdawczych i innych dokumentów składanych w systemie teleinformatycznym CST2021;

  • Wspiera pracowników Wydziału w realizacji innych zadań, w tym w szczególności związanych z koordynacyjną rolą Wydziału w odniesieniu do Komponentu D KPO „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”; 


Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe 

Doświadczenie zawodowe/staż pracy:  co najmniej 3 lata w obszarze funduszy unijnych lub przygotowaniu albo realizacji instrumentów wsparcia w ramach polityk publicznych


Pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE lub realizacji instrumentów wsparcia finansowanych ze środków publicznych

  • Wiedza z zakresu co najmniej jednej z dziedzin: ochrona zdrowia, usługi społeczne, infrastruktura społeczna

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, wystąpienia publiczne, myślenie analityczne

  • Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Co oferujemy

Jesteśmy nowoczesną i przyjazną organizacją dbająca o wysokie standardy pracy. Nasze wysiłki w zakresie budowania przyjaznego środowiska pracy docenił w 2021 r. i 2023 r. Szef Służby Cywilnej przyznając nam nagrodzę za praktyki work-life balance. W 2022 roku uzyskaliśmy zaś Certyfikat Friendly Workplace.  

 

Co jest dla nas ważne: 

Wspólne wartości 

Dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i równomierny, czyli tak, by z owoców wzrostu korzystali wszyscy mieszkańcy Polski – ci obecni i przyszłe pokolenia. Jesteśmy miejscem, gdzie powstaje jutro!


Relacje i atmosfera 

Zależy nam na tworzeniu otwartego, inkluzywnego i współpracującego środowiska pracy, w którym przepływ informacji będzie swobodny i efektywny.  Rozwijamy narzędzia komunikacji wewnętrznej, szkolimy naszych menadżerów w zakresie zarządzania zespołem, dbamy o rzetelny system ocen pracowniczych i organizujemy szkolenia teambuildingowe.


Rozwój 

Jesteśmy organizacją uczącą się. Dostosowujemy się do zmiennych uwarunkowań. Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, dofinansowanie studiów podyplomowych i refundację kosztów nauki języka obcego, a także wsparcie coacha. Dzielimy się swoją wiedzą – mamy grupę trenerów i lektorów wewnętrznych. Na co dzień uczymy się obserwując w pracy ekspertów różnych specjalności.


Stabilność i wynagrodzenie 

Oferujemy umowy o pracę w strukturze służby cywilnej. To dobry początek kariery zawodowej! Nawet umowa na zastępstwo może być początkiem wieloletniej współpracy. Cenimy doświadczonych pracowników - do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20%.


Benefity 

Udostępniamy Platformę MyBenefit, a także dofinansowujemy karty sportowe i zajęcia sportowo-rekreacyjne. Pracownicy mogą skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego, jak również z dofinansowania do wypoczynku. W naszej siedzibie – lokalizacja w samym centrum Warszawy - znajduje się sala sportowa i organizowane są zajęcia sportowe. Dla rowerzystów mamy rowerownię, stojaki na rowery i szatnię z prysznicami. Wspieramy  rozwijanie pasji  w ramach programu „Inicjatywy pracownicze”.  


Well-being - stawiamy na dobrostan naszych pracowników

Ułatwiamy godzenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. W zależności od charakteru stanowiska pracujemy stacjonarnie lub hybrydowo (częściowo w siedzibie, częściowo zdalnie). Zapewniamy możliwość rozpoczynania pracy w przedziale 7.00-9.00 w miarę możliwości organizacyjnych Wydziału czy skorzystania z wcześniejszych wyjść z pracy (połączone z późniejszym odpracowaniem). Rodzice mają do dyspozycji pokój do pracy z dzieckiem, jeśli zmuszeni są przyjść z dzieckiem do pracy.  Rozumiemy, że zdrowie jest najważniejsze – prowadzimy webinary i spotkania profilaktyczne, a także organizujemy rokrocznie akcje szczepień.  

W trudnych chwilach umożliwiamy pracownikom modyfikowanie wymiaru etatu w razie potrzeby a także zapewniamy wszystkim dostęp do pomocy psychologicznej w formie Employee Assistance Program (EAP24).  

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami

  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)

  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

 

Warunki pracy

 

Dodatkowe informacje

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 74 64, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 58.

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)

  • rozmowa kwalifikacyjna


Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

  • test/praca pisemna,

  • studium przypadku (case study),

  • test kompetencji,

  • zadania symulacyjne,

  • assessment center (AC),

  • testów psychologicznych lub innych.


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

  • CV

  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac

Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.


Aplikuj elektronicznie lub w formie papierowej na adres: Prosimy o  przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami. Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji. Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ul. Wspólna 2/4

00-926 Warszawa

z dopiskiem na aplikacji: 70 DRP

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

 

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/kariera-i-praca

Dokumenty należy złożyć do: 31.07.2025 r.

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac.


9 659.90 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP