Kierownik Zespołu Komunikacji i Promocji w Departamencie Programów Pomocowych

11 867.87 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Kierownik Zespołu Komunikacji i Promocji w Departamencie Programów Pomocowych

Marketing
Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca hybrydowa
11 867.87 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

angielski
copywriting
team leader
socialmedia
skuteczna komunikacja
praca w grupie
pomysłowość
multitasking

Mile widziane

ux
priorytetyzacja
SEO
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
elastyczność
finanse
manager

Opis stanowiska

Stanowisko: Kierownik Zespół Komunikacji i Promocji Departament Programów Pomocowych nr ref.: 83 DPT rodzaj umowy: wakat wynagrodzenie zasadnicze: 11 867,87 zł brutto (mnożnik 4,2) Aplikuj do: 21/11/2025

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Koordynuje działania Zespołu informacji i promocji dotyczące funduszy norweskich,

  • EOG oraz funduszy szwajcarskich.

  • Odpowiada za planowanie, przygotowywanie i realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych.

  • Nadzoruje przygotowanie dokumentacji dotyczącą zamówień publicznych w obszarze komunikacji i promocji.

  • Opracowuje strategie komunikacji oraz nadzoruje przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, również na potrzeby Kierownictwa resortu

    • Koordynuje organizację i obsługę wydarzeń, konferencji oraz działań w mediach społecznościowych i tradycyjnych dotyczących Mechanizmu Finansowego EOG, Norweskiego Mechanizmu Finansowego, Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy oraz projektów PTFE 2021–2027.

  • Współpracuje z beneficjentami, instytucjami wdrażającymi, partnerami zagranicznymi oraz przedstawicielami państw-darczyńców i innymi komórkami ministerstwa w zakresie spójności przekazu komunikacyjnego.


Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze informacji i promocji oraz minimum rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność planowania, przygotowania i realizacji dużych wydarzeń promocyjnych, konferencji, kongresów, targów lub kampanii społecznych

  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie niezbędnym do zakupu usług promocyjnych i eventowych

  • Umiejętność tworzenia materiałów informacyjno- promocyjnych

  • Umiejętność prowadzenia działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów

  • Współpraca

  • Komunikacja

  • Myślenie analityczne

  • Rzetelność

  • Zarządzanie zespołem

  • Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Co oferujemy

Jesteśmy nowoczesną i przyjazną organizacją dbająca o wysokie standardy pracy. Nasze wysiłki w zakresie budowania przyjaznego środowiska pracy docenił w 2021 r i 2023 r. Szef Służby Cywilnej przyznając nam nagrodzę za praktyki work-life balance. W 2022 roku uzyskaliśmy zaś Certyfikat Friendly Workplace.  

 

Co jest dla nas ważne: 

 

Wspólne wartości 

Dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i równomierny, czyli tak, by z owoców wzrostu korzystali wszyscy mieszkańcy Polski – ci obecni i przyszłe pokolenia. Jesteśmy miejscem, gdzie powstaje jutro!

 

Relacje i atmosfera 

Zależy nam na tworzeniu otwartego, dostępnego i współpracującego środowiska pracy, w którym przepływ informacji będzie swobodny i efektywny.  Rozwijamy narzędzia komunikacji wewnętrznej, szkolimy naszych menadżerów w zakresie zarządzania zespołem, dbamy o rzetelny system ocen pracowniczych i organizujemy szkolenia teambuildingowe.

 

Rozwój 

Jesteśmy organizacją uczącą się. Dostosowujemy się do zmiennych uwarunkowań. Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, dofinansowanie studiów podyplomowych i refundację kosztów nauki języka obcego, a także wsparcie coacha. Dzielimy się swoją wiedzą – mamy grupę trenerów wewnętrznych Na co dzień uczymy się obserwując w pracy ekspertów różnych specjalności.  

 

Stabilność i wynagrodzenie 

Oferujemy umowy o pracę w strukturze służby cywilnej. To dobry początek kariery zawodowej! Nawet umowa na zastępstwo może być początkiem wieloletniej współpracy. Cenimy doświadczonych pracowników - do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20%.

 

Benefity 

Udostępniamy Platformę MyBenefit, a także dofinansowujemy karty sportowe i zajęcia sportowo-rekreacyjne. Pracownicy mogą skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego, jak również z dofinansowania do wypoczynku. Oferujemy też

maksymalny 4% poziom dofinasowania do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W naszej siedzibie – lokalizacja w samym centrum Warszawy - znajduje się sala sportowa i organizowane są zajęcia sportowe. Dla rowerzystów mamy rowerownię, stojaki na rowery i szatnię z prysznicami. Wspieramy  rozwijanie pasji  w ramach programu „Inicjatywy pracownicze”.  

 

Well-being - stawiamy na dobrostan naszych pracowników

Ułatwiamy godzenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. W zależności od charakteru stanowiska pracujemy stacjonarnie lub hybrydowo (częściowo w siedzibie, oraz do 2 dni w tygodniu zdalnie). Zapewniamy możliwość rozpoczynania pracy w przedziale 7.00-9.00 czy skorzystania z wcześniejszych wyjść z pracy (połączone z późniejszym odpracowaniem). Rodzice mają do dyspozycji pokój do pracy z dzieckiem, jeśli zmuszeni są przyjść z dzieckiem do pracy.  Rozumiemy, że zdrowie jest najważniejsze – prowadzimy webinary i spotkania profilaktyczne, a także organizujemy rokrocznie akcje szczepień.  

W trudnych chwilach umożliwiamy pracownikom modyfikowanie wymiaru etatu w razie potrzeby.

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami

  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)

  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%


Warunki pracy

 

Dodatkowe informacje

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r.  o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 78 00, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40.

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)

  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

  • test/praca pisemna,

  • sprawdzian znajomości języka obcego,

  • studium przypadku (case study),

  • test kompetencji,

  • zadania symulacyjne,

  • assessment center (AC),

  • testów psychologicznych lub innych.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

  • CV

  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac

  • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

  • Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

 

Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://mfipr.traffit.com/public/form/a/44494adb004c29f334d460ca991737ca41324777

Prosimy o  przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.

 

Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.

Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ul. Wspólna 2/4

00-926 Warszawa

z dopiskiem na aplikacji: 83 DPT

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

 

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/kariera-i-praca

Dokumenty należy złożyć do: 21/11/2025

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac.


Wymagane umiejętności

angielski
copywriting
team leader
socialmedia
skuteczna komunikacja
praca w grupie
pomysłowość
multitasking

Mile widziane

ux
priorytetyzacja
SEO
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
elastyczność
finanse
manager

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

O firmie

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W t...

Zobacz profil firmy

Kierownik Zespołu Komunikacji i Promocji w Departamencie Programów Pomocowych

11 867.87 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Kierownik Zespołu Komunikacji i Promocji w Departamencie Programów Pomocowych

Wspólna 2/4, Warszawa

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

11 867.87 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest MFIPR (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.