naczelnik wydziału w Wydziale Utrzymania Systemów Teleinformatycznych w Departamencie Informatyki

14 351.84 PLNBrutto miesięcznie - UoP

naczelnik wydziału w Wydziale Utrzymania Systemów Teleinformatycznych w Departamencie Informatyki

Inne
14 351.84 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

manager

Opis stanowiska

Stanowisko: 

Naczelnik Wydziału  Wydział  Utrzymania Systemów Teleinformatycznych Departament Informatyki nr ref.: 77 DI  rodzaj umowy: wakat wynagrodzenie zasadnicze:  

mnożnik 5,2 tj. 14 351,84 zł brutto

Aplikuj do: 1.09.2025 

 

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

·                Kieruje pracą Wydziału Utrzymania Systemów oraz koordynuje wdrażanie kluczowych projektów IT w organizacji

·                Odpowiada za zapewnienie ciągłości działania i wysokiej dostępności systemów IT

·                Zarządza procesami administracji systemami operacyjnymi, bazami danych oraz aplikacjami (w tym zapewnianie jakości danych i kontrola uprawnień)

·                Nadzoruje proces administracji infrastrukturą IT, w tym zapewnienie odpowiedniego wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT

·                Nadzoruje  proces pozyskiwania usług serwisowych oprogramowania, sprzętu komputerowego i systemów teleinformatycznych zgodnie z potrzebami organizacji i wymaganymi standardami jakości

·                Nadzoruje przeglądy bezpieczeństwa systemów IT

·                Koordynuje proces wdrażania oraz monitorowania przestrzegania polityk i procedur bezpieczeństwa

·                Zarządzanie obsługą incydentów bezpieczeństwa oraz eliminacją podatności systemowych

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy w obszarze utrzymania systemów teleinformatycznych, w tym minimum rok, w zakresie zarządzania zespołem

Pozostałe wymagania niezbędne:

·         Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych

·         Znajomość regulacji prawnych w zakresie informatyzacji państwa

·         Znajomość systemów operacyjnych

·         Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

·         Znajomość metodyki zarządzania projektami

·         Znajomość problematyki bezpieczeństwa informacji w systemach IT

·         Znajomość zasad funkcjonowania sieci LAN

·         Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

·         Kompetencje: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne, rzetelność, kreatywność

·           Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

·           Posiadanie obywatelstwa polskiego

·           Korzystanie z pełni praw publicznych

·           Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

·         Znajomość systemu pocztowego MS Outlook, Active Directory

·         Znajomość mechanizmów i narzędzi zapewniających cyberbezpieczeństwo

 

Co oferujemy

Jesteśmy nowoczesną i przyjazną organizacją dbająca o wysokie standardy pracy. Nasze wysiłki w zakresie budowania przyjaznego środowiska pracy docenił w 2021 r i 2023 r. Szef Służby Cywilnej przyznając nam nagrodzę za praktyki work-life balance. W 2022 roku uzyskaliśmy zaś Certyfikat Friendly Workplace.  

 

Co jest dla nas ważne: 

 

·                Wspólne wartości 

Dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i równomierny, czyli tak, by z owoców wzrostu korzystali wszyscy mieszkańcy Polski – ci obecni i przyszłe pokolenia. Jesteśmy miejscem, gdzie powstaje jutro!

 

·                Relacje i atmosfera 

Zależy nam na tworzeniu otwartego, dostępnego i współpracującego środowiska pracy, w którym przepływ informacji będzie swobodny i efektywny.  Rozwijamy narzędzia komunikacji wewnętrznej, szkolimy naszych menadżerów w zakresie zarządzania zespołem, dbamy o rzetelny system ocen pracowniczych i organizujemy szkolenia teambuildingowe.

 

·                Rozwój 

Jesteśmy organizacją uczącą się. Dostosowujemy się do zmiennych uwarunkowań. Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, dofinansowanie studiów podyplomowych i refundację kosztów nauki języka obcego, a także wsparcie coacha. Dzielimy się swoją wiedzą – mamy grupę trenerów wewnętrznych Na co dzień uczymy się obserwując w pracy ekspertów różnych specjalności.  

 

·                Stabilność i wynagrodzenie 

Oferujemy umowy o pracę w strukturze służby cywilnej. To dobry początek kariery zawodowej! Nawet umowa na zastępstwo może być początkiem wieloletniej współpracy. Cenimy doświadczonych pracowników - do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20%.

 

·                 Benefity 

Udostępniamy Platformę MyBenefit, a także dofinansowujemy karty sportowe i zajęcia sportowo-rekreacyjne. Pracownicy mogą skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego, jak również z dofinansowania do wypoczynku. Oferujemy też

maksymalny 4% poziom dofinasowania do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W naszej siedzibie – lokalizacja w samym centrum Warszawy - znajduje się sala sportowa i organizowane są zajęcia sportowe. Dla rowerzystów mamy rowerownię, stojaki na rowery i szatnię z prysznicami. Wspieramy  rozwijanie pasji  w ramach programu „Inicjatywy pracownicze”.  

 

·                Well-being - stawiamy na dobrostan naszych pracowników

Ułatwiamy godzenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. W zależności od charakteru stanowiska pracujemy stacjonarnie lub hybrydowo (częściowo w siedzibie, oraz 1 dzień   tygodniowo  zdalnie). Zapewniamy możliwość rozpoczynania pracy w przedziale 7.00-10.00 czy skorzystania z wcześniejszych wyjść z pracy (połączone z późniejszym odpracowaniem). Rodzice mają do dyspozycji pokój do pracy z dzieckiem, jeśli zmuszeni są przyjść z dzieckiem do pracy.  Rozumiemy, że zdrowie jest najważniejsze – prowadzimy webinary i spotkania profilaktyczne, a także organizujemy rokrocznie akcje szczepień.  

W trudnych chwilach umożliwiamy pracownikom modyfikowanie wymiaru etatu w razie potrzeby.

 

Dostępność

·                Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane  są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

·                Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami

·                Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów

·                Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)

·                Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

·                Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

·                W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

 

Warunki pracy

·           Zagrożenie korupcją

·           Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

·           Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

·           Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Dodatkowe informacje

·           W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

·           Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r.  o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne

·           Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

·           Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)

·           Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

·           Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

·           Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.22 273  72 00, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 59.

·           Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

·           Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

  • test/praca pisemna,
  • sprawdzian znajomości języka obcego,
  • studium przypadku (case study),
  • test kompetencji,
  • zadania symulacyjne,
  • assessment center (AC),
  • testów psychologicznych lub innych.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

·           CV

·           Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

·           Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac

·           Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

·           Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

 Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac.


Oferta dodana: 20.08.2025

Poznaj pracodawcę

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura