Specjalista ds. rozliczania projektu Krajowego Planu Odbudowy (KPO) w Wydziale Kontrolingu Personalnego w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Nowa
HR

Specjalista ds. rozliczania projektu Krajowego Planu Odbudowy (KPO) w Wydziale Kontrolingu Personalnego w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Warszawa
7 727.92 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
7 727.92 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

data analyst

Excel

Opis stanowiska

Stanowisko: Specjalista 

ds. rozliczania projektu Krajowego Planu Odbudowy (KPO) Wydział Kontrolingu Personalnego Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi nr ref.: 48 BZL rodzaj umowy: umowa o pracę wynagrodzenie zasadnicze: 7 727,92 zł (mnożnik 2,8) Aplikuj do: 13/05/2025

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

·         Zarządza projektami finansowanymi w ramach projektu Krajowego Planu Odbudowy (KPO) w zakresie pracowników Ministerstwa, a w szczególności opracowuje budżet projektu i go kontroluje, identyfikuje ryzyka w projekcie oraz go rozlicza i ocenia wyniki;

·         Prowadzi analizy z zakresu zatrudnienia i wynagradzania ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk w ramach KPO w tym sporządza sprawozdania z działalności Dyrektora Generalnego w części dotyczącej zatrudnienia i środków na wynagrodzenia członków korpusu Służby Cywilnej;

·         Sporządza sprawozdania dla MF, GUS oraz KPRM w zakresie planu i stanu zatrudnienia w tym gromadzi i aktualizuje dane, przygotowuje zestawienia, wizualizacje, analizy i formułuje raporty i rekomendacje;

·         Gospodaruje funduszem wynagrodzeń w tym przygotowuje materiały służące rozdysponowaniu środków funduszu wynagrodzeń w ramach KPO;

·         Sporządza i weryfikuje opisy stanowisk pracy oraz ich wartościowania i kwalifikowania w ramach KPO;

·         Projektuje nowe rozwiązania z zakresu ZZL, a w szczególności bierze udział w opracowywaniu programu ZZL i monitoruje zarządzanie nim w ramach KPO. 

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 1 rok w obszarze projektów zarządzania zasobami ludzkimi finansowanych ze środków UE i/lub w zakresie statystki i analizy danych

·                Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa pracy;

·                Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych;

·                Znajomość zasad funkcjonowania Służby Cywilnej;

·                Umiejętność obsługi MS Excel w stopniu zaawansowanym;

·                Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne oraz rzetelność;

·                Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

·                Posiadanie obywatelstwa polskiego

·                Korzystanie z pełni praw publicznych

·                Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Co oferujemy

Jesteśmy nowoczesną i przyjazną organizacją dbająca o wysokie standardy pracy. Nasze wysiłki w zakresie budowania przyjaznego środowiska pracy docenił w 2021 r i 2023 r. Szef Służby Cywilnej przyznając nam nagrodzę za praktyki work-life balance. W 2022 roku uzyskaliśmy zaś Certyfikat Friendly Workplace.  

 

Co jest dla nas ważne: 

 

·                Wspólne wartości 

Dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i równomierny, czyli tak, by z owoców wzrostu korzystali wszyscy mieszkańcy Polski – ci obecni i przyszłe pokolenia. Jesteśmy miejscem, gdzie powstaje jutro!

 

·                Relacje i atmosfera 

Zależy nam na tworzeniu otwartego, dostępnego i współpracującego środowiska pracy, w którym przepływ informacji będzie swobodny i efektywny.  Rozwijamy narzędzia komunikacji wewnętrznej, szkolimy naszych menadżerów w zakresie zarządzania zespołem, dbamy o rzetelny system ocen pracowniczych i organizujemy szkolenia teambuildingowe.

·                Rozwój 

Jesteśmy organizacją uczącą się. Dostosowujemy się do zmiennych uwarunkowań. Pracownikom oferujemy dostęp do szkoleń, dofinansowanie studiów podyplomowych i refundację kosztów nauki języka obcego, a także wsparcie coacha. Dzielimy się swoją wiedzą – mamy grupę trenerów wewnętrznych Na co dzień uczymy się obserwując w pracy ekspertów różnych specjalności.

 

·                Stabilność i wynagrodzenie 

Oferujemy umowy o pracę w strukturze służby cywilnej. To dobry początek kariery zawodowej! Nawet umowa na zastępstwo może być początkiem wieloletniej współpracy. Cenimy doświadczonych pracowników - do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20%.

 

·                 Benefity 

Udostępniamy Platformę MyBenefit, a także dofinansowujemy karty sportowe i zajęcia sportowo-rekreacyjne. Pracownicy mogą skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego, jak również z dofinansowania do wypoczynku. W naszej siedzibie – lokalizacja w samym centrum Warszawy - znajduje się sala sportowa i organizowane są zajęcia sportowe. Dla rowerzystów mamy rowerownię, stojaki na rowery i szatnię z prysznicami. Wspieramy  rozwijanie pasji  w ramach programu „Inicjatywy pracownicze”.

 

·                Well-being - stawiamy na dobrostan naszych pracowników

Ułatwiamy godzenie obowiązków zawodowych i rodzinnych. W zależności od charakteru stanowiska pracujemy stacjonarnie lub hybrydowo (częściowo w siedzibie, oraz do 2 dni w tygodniu zdalnie). Zapewniamy możliwość rozpoczynania pracy w przedziale 7.00-10.00 czy skorzystania z wcześniejszych wyjść z pracy (połączone z późniejszym odpracowaniem). Rodzice mają do dyspozycji pokój do pracy z dzieckiem, jeśli zmuszeni są przyjść z dzieckiem do pracy.  Rozumiemy, że zdrowie jest najważniejsze – prowadzimy webinary i spotkania profilaktyczne, a także organizujemy rokrocznie akcje szczepień. 

 

Dostępność

·                Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

·                Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami

·                Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

·                Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)

·                Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

·                Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

·                W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

 

Warunki pracy

·           Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

·           Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/deklaracja-dostepnosci/

 

Dodatkowe informacje

·           W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

·           Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne

·           Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

·           Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)

·           Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy

·           Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

·           Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: 22 273 71 59, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40

·           Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

·           Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

  • test/praca pisemna,
  • studium przypadku (case study),
  • test kompetencji,
  • zadania symulacyjne,
  • assessment center (AC),
  • testów psychologicznych lub innych.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

 

Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

·           CV

·           Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

·           Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca2

·           Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

·           Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

 

Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://mfipr.traffit.com/public/form/a/7b44eb947a5012189c30ffcba946d2196c574841

Prosimy o  przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.

 

Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.

Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

ul. Wspólna 2/4

00-926 Warszawa

z dopiskiem na aplikacji: 48 BZL

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

 

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/kariera-i-praca2

Dokumenty należy złożyć do: 13/05/2025

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-informacyjna

Benefity grafika

7 727.92 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

People Operations Specialist

Nowa
6 000 - 7 800 PLN/mies.
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
prawo pracy
payroll
HR
Nowa