Starszy Specjalista ds. nieruchomości i nadzoru usług porządkowych w Wydziale Obsługi w Biurze Administracyjnym
Nowa
Nieruchomości

Starszy Specjalista ds. nieruchomości i nadzoru usług porządkowych w Wydziale Obsługi w Biurze Administracyjnym

9 107.90 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
9 107.90 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

Opis stanowiska

Stanowisko: Starszy Specjalista

ds. nieruchomości i nadzoru usług porządkowych Wydział Obsługi Biuro Administracyjne nr ref.: 63 BA rodzaj umowy: wakat wynagrodzenie zasadnicze:9 107,90 zł brutto (mnożnik: 3,3) Aplikuj do: 3 lipca 2025 r. 

 

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa w tym dokonuje przeglądów czystości, nadzoruje wykonanie usług przez podmiot zewnętrzny oraz zapewnia utrzymanie zieleni, polimeryzacji podłóg i zajmuje się bieżącymi zgłoszeniami;

  • Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa, w tym zapewnia dostawy wody, usługi dezynfekcji oraz składa deklaracje w elektronicznym systemie BDO;

  • Zapewnia dostęp i obsługę umowy na usługi telewizji kablowej, zapewnia należytą sprawność urządzeń i instalacji CATV i pełni nadzór nad podmiotami zewnętrznymi związanymi z serwisem instalacji i dostarczaniem sygnału TV;

  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań zakupowych w tym przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia oraz opracowuje projekty umów,nopinie dokumentacji i uczestniczy w postępowaniu jako członek komisji przetargowej, nadzoruje wykonanie umowy w tym przeprowadza odbiór przedmiotu umowy;

  • Bierze udział w administrowaniu kosztami bieżącego zarządu nieruchomościami;

  • Obsługuje korespondencję i dokumentację w tym przygotowuje projekty pism i odpowiedzi.


Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

Wykształcenie: wyższe

Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata w obszarze administrowania nieruchomościami

  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;

  • Znajomość ustawy o finansach publicznych;

  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne oraz rzetelność;

  • Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami

  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)

  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

 

Warunki pracy

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub prowadzenie kontroli w innych urzędach

  • Permanentna  obsługa klientów wewnętrznych

  • Zagrożenie korupcją

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/deklaracja-dostepnosci/

 

Dodatkowe informacje

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

  • Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: 22 273 82 58, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów


Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)

  • rozmowa kwalifikacyjna


Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:

  • test/praca pisemna,

  • studium przypadku (case study),

  • test kompetencji,

  • zadania symulacyjne,

  • assessment center (AC),

  • testów psychologicznych lub innych.

 

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

 Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.

  • CV

  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej

  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca2

  • Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru

  • Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.  Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

 

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.

Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-informacyjna


9 107.90 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP