Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – miejsce, w którym tworzymy jutro. Jesteśmy nowoczesną instytucją administracji rządowej. Zarządzamy funduszami europejskimi i koordynujemy realizację polityki spójności. W ten sposób dbamy o zrównoważony rozwój kraju. To u nas powstają programy, dzięki którym budowane są nowe autostrady, szpitale i szkoły, a gospodarka staje się bardziej innowacyjna. Z efektów naszej pracy korzystają wszyscy mieszkańcy Polski. Praca w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, uczyć się od najlepszych.
Stanowisko: Starszy Specjalista
ds. nieruchomości i nadzoru usług porządkowych Wydział Obsługi Biuro Administracyjne nr ref.: 63 BA rodzaj umowy: wakat wynagrodzenie zasadnicze:9 107,90 zł brutto (mnożnik: 3,3) Aplikuj do: 3 lipca 2025 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Zapewnia utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości będących w trwałym zarządzie Ministerstwa w tym dokonuje przeglądów czystości, nadzoruje wykonanie usług przez podmiot zewnętrzny oraz zapewnia utrzymanie zieleni, polimeryzacji podłóg i zajmuje się bieżącymi zgłoszeniami;
Zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy pracownikom Ministerstwa, w tym zapewnia dostawy wody, usługi dezynfekcji oraz składa deklaracje w elektronicznym systemie BDO;
Zapewnia dostęp i obsługę umowy na usługi telewizji kablowej, zapewnia należytą sprawność urządzeń i instalacji CATV i pełni nadzór nad podmiotami zewnętrznymi związanymi z serwisem instalacji i dostarczaniem sygnału TV;
Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań zakupowych w tym przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia oraz opracowuje projekty umów,nopinie dokumentacji i uczestniczy w postępowaniu jako członek komisji przetargowej, nadzoruje wykonanie umowy w tym przeprowadza odbiór przedmiotu umowy;
Bierze udział w administrowaniu kosztami bieżącego zarządu nieruchomościami;
Obsługuje korespondencję i dokumentację w tym przygotowuje projekty pism i odpowiedzi.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata w obszarze administrowania nieruchomościami
Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
Znajomość ustawy o finansach publicznych;
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne oraz rzetelność;
Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy)
Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych)
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%
Warunki pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub prowadzenie kontroli w innych urzędach
Permanentna obsługa klientów wewnętrznych
Zagrożenie korupcją
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/deklaracja-dostepnosci/
Dodatkowe informacje
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. poz. 928) znajdują się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/zgloszenie-sygnalistyczne
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu)
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: 22 273 82 58, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 75 40
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja ofert (sprawdzamy czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)
rozmowa kwalifikacyjna
Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru. m.in. z użyciem następujących metod i technik:
test/praca pisemna,
studium przypadku (case study),
test kompetencji,
zadania symulacyjne,
assessment center (AC),
testów psychologicznych lub innych.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
CV
Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca2
Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej.
Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-informacyjna
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty