Ekspert ds. merytorycznych i kontroli
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Ekspert ds. merytorycznych i kontroli
w Wydziale Projektów w Departamencie Planowania Przestrzennego
Liczba stanowisk pracy: 6
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Warszawa, Chałubińskiego 4/6
Przewidywane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze max 8800 zł brutto
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Realizacja zadań w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach inwestycji A1.3.1 Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami.
Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP).
Opracowywanie/ uzgadnianie/ monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów: opracowywanie projektu planu finansowego i układu zadaniowego, sporządzanie pierwszego planu finansowego i układu zadaniowego oraz jego aktualizowanie, zgłaszanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym.
Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych planowanie/ projektowanie narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych: pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych.
Udzielanie informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych): przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej/ inne wnioski i zapytania.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy
pozostałe wymagania niezbędne:
Wiedza z zakresu finansów publicznych, wydatkowania środków z funduszy UE
Rzetelność i terminowość w realizacji zadań
Myślenie analityczne
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Termin składania dokumentów: 02.01.2026
Dostępność:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami, możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
Dostosowujemy materiały używane podczas rekrutacji do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6 %
Dołącz, jeśli posiadasz, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Umożliwi to skorzystanie z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów.
Ekspert ds. merytorycznych i kontroli
Ekspert ds. merytorycznych i kontroli