Oferty
Naczelnik Wydziału Nowych Mediów w Biurze Komunikacji i Promocji
Nowa
Media

Naczelnik Wydziału Nowych Mediów w Biurze Komunikacji i Promocji

Warszawa
12 971 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe

media społecznościowe

content marketing

Mile widziane

zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Dołącz do nas jako:

Naczelnik Wydziału Nowych Mediów w Biurze Komunikacji i Promocji


wymiar etatu: 1,0

liczba stanowisk pracy: 1

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 12 971,86 zł


BENEFITY:

Pracownikom oferujemy:

  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • możliwość udziału w szkoleniach,
  • możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
  • pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i refundacji wypoczynku jego dzieci, pożyczki mieszkaniowe, możliwość zakupu karty sportowej, możliwość refundacji kosztów żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
  • pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • elastyczny czas pracy.


DOSTĘPNOŚĆ:


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Do udziału w naborze zachęcamy osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.


WARUNKI PRACY

  • praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie
  • kontakt z klientem zewnętrznym,
  • praca w terenie,
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.


OSOBA NA TYM STANOWISKU

ma następujące zadania:

  • Koordynuje i nadzoruje pracę wydziału poprzez planowanie i rozdzielanie zadań pomiędzy podległych pracowników oraz monitorowanie i analizowanie efektów ich realizacji.
  • Koordynuje i nadzoruje przygotowywanie treści audio-wizualnych i graficznych ze spotkań oraz działań podejmowanych przez kierownictwo i pracowników resortu, a także tworzenie reklamowych treści internetowych (ADS).
  • Koordynuje i nadzoruje obsługę techniczną konferencji prasowych i innych spotkań kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości.
  • Monitoruje wyniki zasięgów i skuteczność realizowanych kampanii w mediach społecznościowych MS oraz analizuje trendy w mediach społecznościowych i Internecie.
  • Koordynuje i nadzoruje realizację zadań związanych z obsługą zapytań i komentarzy w mediach społecznościowych.
  • Nadzoruje montaż wideo oraz edycję zdjęć na potrzeby polityki informacyjnej i promocyjnej MS oraz resortu sprawiedliwości.
  • Koordynuje współpracę wydziału z dyrekcją i Rzecznikiem prasowym Ministra Sprawiedliwości oraz innymi komórkami resortu w zakresie realizacji kampanii informacyjnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
  • Przedstawia kierownictwu Biura nowe rozwiązania w zakresie komunikacji Ministerstwa Sprawiedliwości w mediach społecznościowych.



KOGO POSZUKUJEMY

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych lub serwisach internetowych
  • Znajomość zasad zarządzania treścią w serwisach internetowych
  • Umiejętność planowania kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych
  • Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, zarządzanie personelem, zorientowanie na osiąganie celów
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.


WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  1. CV i list motywacyjny
  2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  3. Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego).
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8. Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później



DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).



TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW


Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2025


Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu


Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Dyrektora Generalnego

Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa

Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).


Zapraszamy do kontaktu TELEFON: (22) 52 12 743 lub (22) 52 12 707


Więcej o pracy w urzędzie – link:


https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc


Aplikowanie on-line:

E-mail


Aktywne przekierowanie do adresu e-mail, na który będą spływać dokumenty kandydatów rekrutacja@ms.gov.pl



DODATKOWE INFORMACJE


List motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.


Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.

Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Jeśli oferta spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru.


Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Sprawiedliwości znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/sygnalisci--przyjmowanie-zgloszen-zewnetrznych


Zapoznaj się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, możesz także skorzystać z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.


Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja ofert pod względem spełniania wymagań formalnych,

- sprawdzian umiejętności,

- badanie kompetencji menadżerskich,

- rozmowa kwalifikacyjna.


Komisja rekrutacyjna zastrzega ewentualną możliwość przeprowadzenia jednego lub więcej etapów naboru w trybie zdalnym.



DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 11, tel.: 22 521 28 88

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ms.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:



Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

12 971 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Marketplace Technical Specialist

Nowa
Grow Now
Warszawa
Baselinker
Microsoft Office Excel
Amazon Seller Central
Nowa

Specjalista ds. efektów specjalnych / VFX Specialist

Nowa
FIXAFILM sp. z o.o.
Warszawa
Fusion
Adobe After Effects
nuke
Nowa

Postproduction Manager

Nowa
ColorOffOn
Warszawa
multitasking
język angielski
manager
Nowa

Koordynator Kampanii Mediowych

Nowa
eg+ worldwide
Warszawa
język angielski
Nowa

Junior Photographer

Nowa
OTCF S.A.
Kraków
fotografia produktowa
packshot
Nowa