Asystent/ka Dyrektora ds. Realizacji
Nowa
Praca biurowa

Asystent/ka Dyrektora ds. Realizacji

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
MJ Group Sp. z o.o.

MJ Group Sp. z o.o.

Automatyka i robotyka przemysłowa w najlepszym wydaniu - kompleksowo, profesjonalnie i z pasją.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

administracja

dokumentacja projektowa

Microsoft Office

Opis stanowiska

MJ Group jest firmą działającą w branży automatyki od 2006 roku, jednak nasze doświadczenie jest znacznie dłuższe. Fachowa wiedza oraz ciągłe doskonalenie i rozwój naszej kadry pozwalają nam spełniać coraz większe wymagania współczesnego rynku. Oferujemy najbardziej efektywne i sprawdzone rozwiązania, a także sprawną i kompleksową obsługę. Obszar naszej działalności w naturalny sposób obejmuje Polskę i Europę, ale swoje usługi świadczymy też dla Klientów z obszaru obu Ameryk, Bliskiego Wschodu czy Azji.


Zgodnie z naszym motto "MJ Group - More than you expect" nasz cel to świadczenie kompleksowych usług o jakości przekraczającej oczekiwania naszych Klientów.


Poszukujemy zaangażowanej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta Dyrektora ds. Realizacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie Dyrektora w zakresie koordynacji formalno-organizacyjnej.


Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie dokumentacji formalnej związanej z realizacją zadań (protokoły, umowy, zamówienia)
  • Organizacyjne wsparcie projektów: zakładanie zadań, nadzór nad ubezpieczeniami oraz gwarancjami
  • Przygotowywanie prezentacji, notatek oraz innych materiałów formalnych na potrzeby Dyrektora ds. Realizacji
  • Wprowadzanie dokumentów i danych do zewnętrznych platform (w tym systemów zamówień publicznych i projektowych)
  • Ścisła współpraca z działem administracji oraz działem sprzedaży w celu zapewnienia sprawnego przebiegu realizowanych projektów
  • Wykonywanie innych bieżących prac administracyjnych na polecenie Dyrektora ds. Realizacji


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub projektowej (mile widziane w branży technicznej lub budowlanej)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint i Excel)
  • Umiejętność pracy z dokumentacją formalną i systemami elektronicznego obiegu dokumentów
  • Wysoki poziom organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne warunki finansowe + premie
  • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Ciepłe/zimne napoje
  • Parking dla pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta MultiSport
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Ubezpieczenie grupowe na życie


Rekomendowane oferty

Asystentka biura

Nowa
4 700 - 7 000 PLN/mies.
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
administracja
Nowa