MJ Group jest firmą działającą w branży automatyki od 2006 roku, jednak nasze doświadczenie jest znacznie dłuższe. Fachowa wiedza oraz ciągłe doskonalenie i rozwój naszej kadry pozwalają nam spełniać coraz większe wymagania współczesnego rynku. Oferujemy najbardziej efektywne i sprawdzone rozwiązania, a także sprawną i kompleksową obsługę. Obszar naszej działalności w naturalny sposób obejmuje Polskę i Europę, ale swoje usługi świadczymy też dla Klientów z obszaru obu Ameryk, Bliskiego Wschodu czy Azji.
Zgodnie z naszym motto "MJ Group - More than you expect" nasz cel to świadczenie kompleksowych usług o jakości przekraczającej oczekiwania naszych Klientów.
Poszukujemy zaangażowanej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta Dyrektora ds. Realizacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie Dyrektora w zakresie koordynacji formalno-organizacyjnej.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie dokumentacji formalnej związanej z realizacją zadań (protokoły, umowy, zamówienia)
- Organizacyjne wsparcie projektów: zakładanie zadań, nadzór nad ubezpieczeniami oraz gwarancjami
- Przygotowywanie prezentacji, notatek oraz innych materiałów formalnych na potrzeby Dyrektora ds. Realizacji
- Wprowadzanie dokumentów i danych do zewnętrznych platform (w tym systemów zamówień publicznych i projektowych)
- Ścisła współpraca z działem administracji oraz działem sprzedaży w celu zapewnienia sprawnego przebiegu realizowanych projektów
- Wykonywanie innych bieżących prac administracyjnych na polecenie Dyrektora ds. Realizacji
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub projektowej (mile widziane w branży technicznej lub budowlanej)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint i Excel)
- Umiejętność pracy z dokumentacją formalną i systemami elektronicznego obiegu dokumentów
- Wysoki poziom organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne warunki finansowe + premie
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Elastyczny czas pracy
- Spotkania integracyjne
- Brak dress code’u
- Ciepłe/zimne napoje
- Parking dla pracowników
- Prywatna opieka medyczna
- Karta MultiSport
- Dofinansowanie do posiłków
- Ubezpieczenie grupowe na życie