Pracownik ds. obsługi klienta
Krzyszkowice 746, Krzyszkowice
MK Trading
Twój zakres obowiązków
Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat online).
Rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień, produktów oraz dostaw.
Zarządzanie zwrotami i reklamacjami zgodnie z polityką firmy.
Współpraca z działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Monitorowanie opinii klientów i proponowanie usprawnień w procesie obsługi.
Nasze wymagania
Umiejętność skutecznej komunikacji oraz empatia w kontakcie z klientem.
Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; dodatkowy język będzie atutem.
Znajomość narzędzi biurowych (min. MS Office).
Umiejętność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów w sposób kreatywny.
Mile widziane
Znajomość branży eCommerce i jej specyfiki będzie dodatkowym atutem.
Status studenta .
To oferujemy
Wybraną formę zatrudnienia; B2B, umowę zlecenie albo umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
Pracę w młodym i rozwijającym się zespole
Przełożonego, który zawsze doradzi i udzieli wsparcia
Benefity
prywatna opieka medyczna
KOTARBAU
Popularność i skuteczność oferowanych produktów zagwarantowała szybki rozwój w branży e-commerce. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną i hurtową różnego rodzaju artykułów metalowych i budowlanych. Wierzymy, że ciężka praca, chęć rozwoju i zaangażowanie procentuje. Szukamy osób, które cenią sobie te same wartości.
Pracownik ds. obsługi klienta
Pracownik ds. obsługi klienta
Krzyszkowice 746, Krzyszkowice
MK Trading