Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z social mediami (FB, IG, TikTok).
Portfolio prezentujące stworzone treści (posty, rolki, itp.)
Umiejętność tworzenia i zarządzania harmonogramem publikacji.
Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści (posty, rolki, stories) oraz w planowaniu działań, które zwiększają zasięg.
Znajomość zasad spójnej komunikacji marki – dbałość o język, symbolikę, kolory.
Umiejętność pracy z narzędziami do analizy i monitorowania wyników.
Znajomość aktualnych trendów i mechanizmów działania mediów społecznościowych
Zakres obowiązków:
Planowanie, tworzenie i publikowanie treści na naszych kanałach Social Media.
Zapewnienie spójnej komunikacji wizualnej i tekstowej zgodnej z identyfikacją marki.
Monitorowanie i analiza efektywności publikacji, optymalizacja działań.
Współpraca z zespołem w zakresie kreacji, strategii i kampanii.
Tworzenie raportów dotyczących wyników działań social media.
Udział w tworzeniu strategii i wytycznych komunikacyjnych.
Oferujemy:
Dofinansowanie do Medicover Sport.
Forma zatrudnienia: B2B, UOP, UZ.
Elastyczne godziny pracy.
Możliwą pracę w systemie hybrydowym (po wdrożeniu stanowiskowym).
Płatne dni wolne.
Pakiet opieki zdrowotnej.
Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon).
Rozwój stanowiskowy możliwość awansu strukturach organizacji.
Szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Rekomendowane oferty