Oferty
Asystent ds. organizacji spotkań biznesowych
Nowa
Praca biurowa

Asystent ds. organizacji spotkań biznesowych

Warszawa
4 666 - 5 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

planowanie

skuteczna komunikacja

język angielski

Mile widziane

organizacja wydarzeń

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

MM Conferences S.A. to lider w organizacji spotkań biznesowych, które przyciągają kadrę menadżerską, zarządy globalnych firm i specjalistów z różnych branż. Nasze kongresy, konferencje i szkolenia to nie tylko miejsce wymiany doświadczeń, ale także przestrzeń do nawiązywania wartościowych relacji biznesowych z kluczowymi graczami rynku oraz reprezentantami administracji publicznej.


Obecnie poszukujemy Asystenta/Asystentki do Działu Organizacji i Logistyki, który/a wesprze nas w przygotowaniu i koordynowaniu wyjątkowych wydarzeń biznesowych.


Jeśli masz smykałkę do planowania, uwielbiasz wyzwania i dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku – to ogłoszenie jest dla Ciebie!


Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Planowanie i koordynowanie konferencji oraz spotkań biznesowych – od pomysłu, przez realizację, aż po analizę wyników wydarzenia.
  • Tworzenie koncepcji wydarzeń na potrzeby Klienta i wewnętrzne projekty firmy (konferencje, gale, wyjazdy integracyjne).
  • Monitorowanie budżetu i harmonogramu.
  • Koordynacja przebiegu wydarzenia podczas jego trwania.
  • Współpraca z producentami wydarzeń, kontrahentami i klientami.
  • Wykonywanie zadań administracyjnych i biurowych.


Kogo szukamy?

  • Osoby, która jest kreatywna, pomysłowa i pełna entuzjazmu.
  • Kogoś, kto potrafi pracować samodzielnie, ale także świetnie odnajduje się w pracy zespołowej.
  • Multitaskera, który doskonale organizuje swoją pracę i umie zarządzać czasem.
  • Kandydata z pasją do eventów i pierwszym doświadczeniem w organizacji wydarzeń (nawet w formie wolontariatu czy stażu).
  • Studenta/ ki studiów niestacjonarnych, wymagana pełna dyspozycyjność.
  • Osoby posługującej się biznesowym językiem angielskim


Co oferujemy?

  • Możliwość pracy nad ciekawymi i prestiżowymi projektami w dynamicznym środowisku biznesowym.
  • Realny wpływ na kształtowanie strategii i organizację wydarzeń.
  • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole.
  • Możliwość pracy w formule hybrydowej (3 dni zdalnie, 2 dni biuro) – nasze biuro mieści się w samym sercu miasta, na 38. piętrze Intraco.
  • Ambitne i różnorodne zadania, które pozwolą Ci stale podnosić kwalifikacje i rozwijać się zawodowo.


Co zyskasz współpracując z nami?

  • Poznasz od podszewki organizacyjną i techniczną stronę przygotowywania i realizacji wydarzeń biznesowych.
  • Rozwiniesz swoją wiedzę o rynku i jego kluczowych graczach.
  • Będziesz mieć realny wpływ na organizację prestiżowych eventów.


Jeśli chcesz stać się częścią naszego zespołu i rozwijać się w obszarze organizacji eventów – wyślij swoje CV i krótką notkę o sobie poprzez przycisk aplikowania. Czekamy na Ciebie 🚀


4 666 - 5 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent/-ka Dyrektora

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
język angielski
Microsoft Office Word
Microsoft Office PowerPoint
Nowa

Executive Assistant

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
Russian language
English language
administracja
Nowa

Archiwista_ka - Pracownia Patomorfologii - ALAB plus

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
dobra organizacja pracy
Nowa

CEO Executive Assistant

Nowa
Callstack
Wrocław
communication
Google Sheets
project management
Nowa

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
redagowanie dokumentów
język angielski
Microsoft Office
Nowa