Graphic Designer
pl. Grunwaldzki 23, Wrocław
Mobile Vikings
Ahoj!
Rozglądasz się, gdzie by tu przycumować? Zostań częścią załogi Mobile Vikings – społecznościowego operatora komórkowego z Wrocławia. Płyniemy pod prąd od 2013 r., a razem z nami ponad 150 000 Vikingów. Do zespołu Marketingu szukamy Graphic designera, który w niejednym porcie pływał. Stawiamy na pracę zespołową, wiosłujemy ramię w ramię, a każdy bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania.
Brandbook, key visual, Figma – to Twoi kompani? Potrafisz myśleć outside the box, czyli proponować konwertujące kreacje w duchu marki, a przy tym twardo stąpasz po lądzie? Wiesz jak ważne jest w kampaniach video i masz tę umiejętność w jednym palcu? Cenisz konstruktywny feedback? Trzymasz się wyznaczonego kursu z kapitanem, a jak trzeba - ogarniasz samodzielnie według ustalonych wytycznych?
Dość tych pytań! Ślij CV z portfolio i napisz parę słów od siebie.
Twoje obowiązki:
tworzenie key visuala i grafik, a na ich podstawie formatów do kampanii reklamowych, łączących różne obszary designu (najczęściej: Google Ads, Facebook Ads, display, YouTube);
opracowywanie materiałów na stronę www, landing page, do mailingów oraz aplikacji mobilnej Viking App;
video, gify i animacje;- tworzenie i rozwijanie assetów (np. infografiki, komponenty, elementy do hero, zestawy ikon);
praca z materiałami oraz narzędziami wykorzystującymi AI;
docelowo zarządzanie szatą graficzną strony poprzez wewnętrzny system CMS;
wdrażanie optymalizacji na podstawie wyników testów A/B, aby stale zwiększać efektywność materiałów wizualnych;
przeformatowania key visuala online do kampanii OOH;
materiały brandingowe do akcji guerilla marketing i eventów ze społecznością Vikingów;
czasem jakąś prezkę też trzeba będzie trzasnąć i inne trochę mniej kreatywne rzeczy (wiedz, jak jest, bez ściemy);
projektowanie grafik do autorskiego sklepu Viking Store (elementy wiodące nowych kolekcji, sklep online);
czuwanie nad biblioteką dostępnych zdjęć i koordynacja sesji z zewnętrznym fotografem (1-2 razy w roku);
dbanie o spójność marki we wszystkich kanałach, co oznacza też koordynację współpracy z agencjami i freelancerami;
ścisła współpraca z doświadczonym Graphic Designerem, specjalistami od contentu, PPC, UX, produktu, Customer Experience.
Nasze wymagania:-
min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone portfolio;
biegła znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign);
znajomość narzędzi graficznych AI (np. Generative Fill w Photoshop Beta, Midjourney, Motion Array);
podstawowa znajomość montażu video i tworzenia animacji;
umiejętność pracy w Figmie;
znajomość zagadnień UX/UI umożliwiająca efektywną współpracę z UX designerem;
znajomość zasad projektowania pod digital;
doświadczenie w tworzeniu brandingu marek;
proaktywne podejście, analizowanie konkurencji i wdrażanie trendów w projektach;
bycie odpowiedzialnym Vikingiem, który lubi wspólnie z zespołem trzymać wiosła;
dostępność do współpracy z biura kilka razy w tygodniu;
mile widziane doświadczenie agencyjne lub we współpracy z zespołami performance.
Co znajdzie się w Twoim kufrze:
współpraca w ramach umowy B2B (wynagrodzenie: 6500-8500 netto +VAT);
okazja do podziwiania panoramy Wrocławia z naszego biura zlokalizowanego na 13. piętrze Grunwaldzki Center;
możliwość korzystania z firmowej biblioteczki, kursów i szkoleń;- zniżki do Viking Store’a na rogate ciuchy i gadżety;
karta SIM lub eSIM za free opłacana co miesiąc;
inne udogodnienia ułatwiające współpracę;- zgrana ekipa, z którą chce się pracować, a po pracy spędzać czas w tawernach, podróżować albo… tarzać się w błocie (co kto lubi).
Jak wygląda proces rekrutacji na łajbę Vikingów?1. Wyślij CV z portfolio (jako link lub załącznik) i skrobnij kilka słów o sobie. Chcemy zobaczyć z jakiego lądu przybywasz, dlatego nie pomijaj tej części rekrutacji!
2. Damy znać, czy jesteśmy sobie pisani w gwiazdach. Jeśli tak – umówimy się na rozmowę online, by wprowadzić Cię w pozytywny vibe sieci ludzi, nie numerów i trochę pogadać o wspólnych oczekiwaniach. Jak nie jesteśmy, to też się dowiesz – warto być fair.
3. Jak zaiskrzy, dostaniesz zadanie rekrutacyjne, aby ocenić Twoje skille i „vikingowość”.
4. Zaprosimy Cię do biura na pogawędkę i jeśli runy nadal będą nam sprzyjać – dostaniesz wezwanie na pokład, a my przygotujemy się do godnego powitania.
Graphic Designer
Graphic Designer
pl. Grunwaldzki 23, Wrocław
Mobile Vikings