Graphic Designer

6 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Design

Graphic Designer

Design

pl. Grunwaldzki 23, Wrocław

Mobile Vikings

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
6 500 - 8 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

design
Figma
narzędzia AI
Photoshop
montaż video

Opis stanowiska

Ahoj!

Rozglądasz się, gdzie by tu przycumować? Zostań częścią załogi Mobile Vikings – społecznościowego operatora komórkowego z Wrocławia. Płyniemy pod prąd od 2013 r., a razem z nami ponad 150 000 Vikingów. Do zespołu Marketingu szukamy Graphic designera, który w niejednym porcie pływał. Stawiamy na pracę zespołową, wiosłujemy ramię w ramię, a każdy bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania.


Brandbook, key visual, Figma – to Twoi kompani? Potrafisz myśleć outside the box, czyli proponować konwertujące kreacje w duchu marki, a przy tym twardo stąpasz po lądzie? Wiesz jak ważne jest w kampaniach video i masz tę umiejętność w jednym palcu? Cenisz konstruktywny feedback? Trzymasz się wyznaczonego kursu z kapitanem, a jak trzeba - ogarniasz samodzielnie według ustalonych wytycznych?


Dość tych pytań! Ślij CV z portfolio i napisz parę słów od siebie.


Twoje obowiązki:

  • tworzenie key visuala i grafik, a na ich podstawie formatów do kampanii reklamowych, łączących różne obszary designu (najczęściej: Google Ads, Facebook Ads, display, YouTube);

  • opracowywanie materiałów na stronę www, landing page, do mailingów oraz aplikacji mobilnej Viking App;

  • video, gify i animacje;- tworzenie i rozwijanie assetów (np. infografiki, komponenty, elementy do hero, zestawy ikon);

  • praca z materiałami oraz narzędziami wykorzystującymi AI;

  • docelowo zarządzanie szatą graficzną strony poprzez wewnętrzny system CMS;

  • wdrażanie optymalizacji na podstawie wyników testów A/B, aby stale zwiększać efektywność materiałów wizualnych;

  • przeformatowania key visuala online do kampanii OOH;

  • materiały brandingowe do akcji guerilla marketing i eventów ze społecznością Vikingów;

  • czasem jakąś prezkę też trzeba będzie trzasnąć i inne trochę mniej kreatywne rzeczy (wiedz, jak jest, bez ściemy);

  • projektowanie grafik do autorskiego sklepu Viking Store (elementy wiodące nowych kolekcji, sklep online);

  • czuwanie nad biblioteką dostępnych zdjęć i koordynacja sesji z zewnętrznym fotografem (1-2 razy w roku);

  • dbanie o spójność marki we wszystkich kanałach, co oznacza też koordynację współpracy z agencjami i freelancerami;

  • ścisła współpraca z doświadczonym Graphic Designerem, specjalistami od contentu, PPC, UX, produktu, Customer Experience.



Nasze wymagania:-

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku potwierdzone portfolio;

  • biegła znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign);

  • znajomość narzędzi graficznych AI (np. Generative Fill w Photoshop Beta, Midjourney, Motion Array);

  • podstawowa znajomość montażu video i tworzenia animacji;

  • umiejętność pracy w Figmie;

  • znajomość zagadnień UX/UI umożliwiająca efektywną współpracę z UX designerem;

  • znajomość zasad projektowania pod digital;

  • doświadczenie w tworzeniu brandingu marek;

  • proaktywne podejście, analizowanie konkurencji i wdrażanie trendów w projektach;

  • bycie odpowiedzialnym Vikingiem, który lubi wspólnie z zespołem trzymać wiosła;

  • dostępność do współpracy z biura kilka razy w tygodniu;

  • mile widziane doświadczenie agencyjne lub we współpracy z zespołami performance. 


Co znajdzie się w Twoim kufrze:

  • współpraca w ramach umowy B2B (wynagrodzenie: 6500-8500 netto +VAT);

  • okazja do podziwiania panoramy Wrocławia z naszego biura zlokalizowanego na 13. piętrze Grunwaldzki Center;

  • możliwość korzystania z firmowej biblioteczki, kursów i szkoleń;- zniżki do Viking Store’a na rogate ciuchy i gadżety;

  • karta SIM lub eSIM za free opłacana co miesiąc;

  • inne udogodnienia ułatwiające współpracę;- zgrana ekipa, z którą chce się pracować, a po pracy spędzać czas w tawernach, podróżować albo… tarzać się w błocie (co kto lubi).


Jak wygląda proces rekrutacji na łajbę Vikingów?1. Wyślij CV z portfolio (jako link lub załącznik) i skrobnij kilka słów o sobie. Chcemy zobaczyć z jakiego lądu przybywasz, dlatego nie pomijaj tej części rekrutacji!

2. Damy znać, czy jesteśmy sobie pisani w gwiazdach. Jeśli tak – umówimy się na rozmowę online, by wprowadzić Cię w pozytywny vibe sieci ludzi, nie numerów i trochę pogadać o wspólnych oczekiwaniach. Jak nie jesteśmy, to też się dowiesz – warto być fair.

3. Jak zaiskrzy, dostaniesz zadanie rekrutacyjne, aby ocenić Twoje skille i „vikingowość”. 

4. Zaprosimy Cię do biura na pogawędkę i jeśli runy nadal będą nam sprzyjać – dostaniesz wezwanie na pokład, a my przygotujemy się do godnego powitania. 


Oferta dodana: 02.09.2025
Lokalizacja biura

Graphic Designer

6 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Graphic Designer

pl. Grunwaldzki 23, Wrocław

Mobile Vikings

6 500 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
REKLAMA: RocketJobs poleca
Wynagrodzenie
6 500 - 8 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Nie zapomnij do swojego CV dodać zgody na przetwarzanie danych osobowych do rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca