Cześć!
Jesteśmy Monday Group i do naszego zespołu szukamy Communication Managera/ki.
Jeden z naszych działów, Consumer & Gaming, związany z nowymi technologiami, projektami esportowymi i gamingowymi powiększa zespół. Jeśli z zamiłowania jesteś graczem i udało Ci się przerodzić swoją pasję w karierę zawodową, to praca dla Ciebie!
Nasz zespół potrzebuje doświadczonego managera, który całym sercem czuje i rozumie świat gamingu i esportu. Sprawdź czy to właśnie Ciebie szukamy - Let's play a game!
Odezwij się do nas, jeśli Twoje skille to:
➡️ 2 lata Exp na takim stanowisku w PRze, marketingu lub mediach
➡️ doskonała znajomość świata gamingu (popularnych i pojawiających się tytułów, zachowań konsumenckich i trendów), ze szczególnym uwzględnieniem esportu w kraju i poza jego granicami
➡️ zarządzanie zespołem
➡️ budowanie, motywowanie i pociągnięcie za sobą teamu do działań często wykraczających poza standard
➡️ zorganizowanie, dobra zdolność planowania i kontrolowania działań w czasie
➡️ budowanie kosztorysów, kontrolowanie budżetów i rozliczanie projektów
➡️ płynne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie
➡️ tworzenie własych pomysłów na aktywacje gamingowe off- i online
Jakie zadania ma game master?
Wszystko to w komfortowych warunkach ze względu na naszą rozpoznawalność, mocne brandy oraz rozbudowaną sieć partnerską, a także przy wsparciu, w dobrej atmosferze i pozostawionej wolnej ręce do działania.
Co proponujemy?
👍 Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach.
Dla Communication Managera/ki, w przypadku:
Ścieżka rozwoju w monday group zaczyna się od Asystenta, przez Junior/ Account Executive/ Senior Account Executive (tj. od Młodszego do Starszego Specjalisty ds. PR), po Communication Managera, Senior Communication Managera, aż do Szefa/Szefowej Działu (Head of Team).
👍Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).
Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).
Jesteśmy otwarci na aplikacje spoza Warszawy.
👍Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl, krótsze o 1h piątki i 12 dodatkowych dni wolnych w roku (w każdym miesiącu pracownik ma jeden, dodatkowy dzień wolny).
👍Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.
👍Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych, umożliwiamy naukę języka angielskiego (1x tygodniu zajęcia z native speakerem).
👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.
👍Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampnaie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.
👍Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!
👍Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.
Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?
Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.
Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Corporate&Public Affairs , Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication, Google oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas ponad 80 konsultantów.
Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl
Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?
Możesz dać nam znać na dwa sposoby:
- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;
Rekrutacje prowadzą: Anna Balion i Karolina Śmiejkowska
Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.
Zapraszamy!
Rekomendowane oferty