Cześć!
Jesteśmy monday group i do naszego działu B2B szukamy Account Executive
W dziale B2B prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B i B2C oraz social media. Prężnie się rozwijamy – w zeszłym roku pozyskaliśmy aż 4 nowe projekty, obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z szeroko rozumianej branży technologicznej, bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa, budownictwa czy też sprzętu komputerowego do zadań specjalnych oraz robotów sprzątających i in. Realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: Axis, Genetec, Omron, Exotec.
Ponieważ nie jesteśmy zwykłą agencją PR – napędzamy się pasją do tego, co robimy - szukamy kogoś, kto jest ciekawy świata, lubi pracę z ludźmi i nie boi się nowych wyzwań.
Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy do działu B2B, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów. Odpowiadać będzie za obsługę projektów z branży technologicznej i budownictwa (dodatkowym plusem będzie, jeśli już przy takich tematach pracowałeś/aś oraz zajmowałeś się obsługą kanałów społecznościowych). Na co dzień będzie zajmować się zarówno komunikacją złożonych z zagadnień adresowanych do biznesu, jak i tych wymagających tworzenia angażujących i kreatywnych treści dla różnego rodzaju odbiorców. Z uwagi na specyfikę działu B2B, będzie miał/a możliwość rozwijać się w obszarze social mediów.
Odezwij się do nas, jeśli:
➡️ Masz minimum 2-3-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji PR/ Komunikacji/ Marketingu;
➡️ Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu tematami na projektach w obszarze komunikacji korporacyjnej/B2B/social mediów;
➡️ Interesujesz się technologiami i biznesem, śledzisz trendy – lub będziesz potrafił/a zrozumieć i przyswoić informacje np. o rozwiązaniach cloud computing lub betonu komórkowego, i opowiedzieć o nich w ciekawy i angażujący sposób;
➡️ Masz „lekkie pióro” i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego oraz komunikatywnie posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej.
➡️ Cechują Cię świetne zdolności interpersonalne, potrafisz budować długofalowe relacje w zespole, z klientami oraz podwykonawcami;
➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania;
Czym będziesz się zajmować?
Oddamy w Twoje ręce część tematów, którymi będziesz samodzielnie się opiekował/ła – innymi słowy będziesz koordynować projekty, począwszy od przygotowania koncepcji po komunikację i konsulting klientów. W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z kluczowymi dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również planować i owe plany wdrażać w życie. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu.
Co proponujemy?
👍 Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach. Dla Account Executive, w przypadku:
w zależności od doświadczenia.
Ścieżka rozwoju w monday group zaczyna się od Asystenta, przez Junior/ Account Executive/ Senior Account Executive (tj. od Młodszego do Starszego Specjalisty ds. PR), po Communication Managera, Senior Communication Managera, aż do Szefa/Szefowej Działu (Head of Team).
👍Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B, zlecenia) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).
Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).
👍Dobrostan pracowników. Ponieważ ludzie są dla nas bardzo ważni to zapewniamy prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl, krótsze o 1h piątki i 12 dodatkowych dni wolnych w roku (w każdym miesiącu pracownik ma jeden, dodatkowy dzień wolny).
👍Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.
👍Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.
👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.
👍Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m. in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampanie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.
👍Jakość nie jakoś. Zależy nam na nieszablonowym i indywidualnym podejściu do strategii, komunikacji i kreacji. Chcemy, aby nasze pomysły przykuwały uwagę, wywoływały emocje i zapadały w pamięć. Realizujmy to wspólnie, bo w grupie raźniej!
👍Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.
Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?
Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.
Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 9 działów: Corporate&Public Affairs , Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication, Google oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas ok. 90 konsultantów.
Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl
Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?
Możesz dać nam znać na dwa sposoby:
- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;
- odezwij się poprzez social media – osoba kontaktowa to Adam Tyszkiewicz
Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.
Zapraszamy!
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP