Specjalista ds. weryfikacji raportów i obsługi Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. weryfikacji raportów i obsługi Klienta

Kraków
5 000 - 5 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 5 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 000 - 5 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 5 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

branża motoryzacyjna

obsługa klienta

ChatGPT

analiza

customer service

Mile widziane

doradztwo

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Motocontroler.com to nowoczesna firma, która umożliwia Klientom bezpieczne zakupy samochodów używanych. Jesteśmy Ogólnopolską Siecią Rzeczoznawców, którzy sprawdzają pojazdy na terenie całego kraju. Zajmujemy pozycję lidera w branży. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: Specjalista ds. weryfikacji raportów i obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za dokładną analizę raportów z oględzin pojazdów.


Twój zakres obowiązków

  • Analiza i weryfikacja raportów technicznych z oględzin samochodów pod względem zgodności z rzeczywistym stanem pojazdu według standardów firmy.
  • Współpraca z innymi członkami zespołu.
  • Prezentowanie oferty Firmy osobom zainteresowanym.
  • Obsługa i kontakt z klientami firmy Motocontroler.
  • Koordynowanie i monitorowanie poprawności realizacji zleceń.


Nasze wymagania

  • Znajomość branży motoryzacyjnej i techniki samochodowej.
  • Dokładność i rzetelność.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność w kontaktach z klientami.
  • Zdolność krytycznego myślenia.

Mile widziane

  • Status studenta, jednak nie jest to warunek konieczny.


To oferujemy

  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu.
  • Elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Pracę w systemie zmianowym między godziną 8:00 a 18:00.
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
  • Wsparcie kadry kierowniczej oraz całego zespołu na każdym etapie rozwoju.
  • Niezbędne narzędzia do pracy (telefon służbowy, laptop).
  • Możliwość awansu, rozwijania umiejętności zawodowych i zdobywania nowej wiedzy.


Benefity

  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • paczki świąteczne
  • zniżki na firmowe usługi


Jeśli jesteś chętny do współpracy i rozwoju osobistego, aplikuj do nas. Jesteśmy elastyczni w zakresie czasu pracy i chętnie dostosujemy go do Twoich zajęć na uczelni.

 

5 000 - 5 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

5 000 - 5 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Wsparcie Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nowa
ARC Europe Polska
Poznań
niemiecki
Nowa