W MPP tworzymy środowisko dla ludzi z pasją.
Jesteśmy po to, by ludzie dzielili się emocjami i chcemy, by nasze produkty były w każdym domu. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe.
Obecnie dla naszej marki nPhoto poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu marketingu i obejmie rolę specjalisty odpowiedzialnego za automatyzację działań marketingowych, tworzenie skutecznych treści oraz analizę efektywności kampanii. Szukamy osoby, która potrafi połączyć analityczne myślenie z kreatywnym podejściem, a jednocześnie ceni pracę zespołową i realny wpływ na działania marketingowe i sprzedażowe marki.
Zakres obowiązków
- Samodzielne projektowanie, wdrażanie i optymalizacja scenariuszy automatyzacji działań marketingowych (lead nurturing, onboarding, re-engagement),
- Tworzenie i zarządzanie cyklami komunikacji z klientami B2B (fotografami) z wykorzystaniem danych behawioralnych i CRM,
- Ścisła współpraca z zespołem marketingu, grafikami, foto/video oraz IT przy realizacji kampanii automatycznych i edukacyjnych.
- Przygotowywanie materiałów i treści do kampanii mailowych, landing page’y, formularzy zapisu i treści lead magnetowych,
- Tworzenie treści edukacyjnych, storytellingowych i sprzedażowych na różnych etapach lejka zakupowego,
- Testowanie (A/B) i optymalizacja kampanii pod kątem konwersji, otwarć, CTR oraz zachowań użytkowników.
- Przygotowywanie prognoz sprzedażowych,
- Prezentowanie danych w formie czytelnych raportów z wykorzystaniem narzędzi BI,
- Analiza wyników kampanii marketingowych oraz przygotowywanie prognoz sprzedażowych i rekomendacji dotyczących zmian w procesach marketingowo-sprzedażowych.
CMS / ecommerce
- obsługa systemów: CMS, e-commerce: samodzielna kontrola i zarządzanie danymi, przeprowadzanie testów, wprowadzanie korekt oraz tworzenie i edycja grafik.
Poszukiwane kompetencje
-
Znajomość narzędzi marketing automation (np. HubSpot, SALESmanago, GetResponse, inne),
-
Praktyczne doświadczenie w budowaniu scenariuszy automatyzacji, segmentacji, personalizacji i analizie kampanii,
-
Umiejętność analizy danych marketingowych i sprzedażowych oraz wyciągania z nich wniosków i rekomendacji,
-
Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści marketingowych – dostosowanych do celów kampanii, grupy docelowej oraz charakterystyki poszczególnych kanałów,
-
Zdolność do proaktywnego działania i inicjowania zmian – gotowość do wprowadzania nowych rozwiązań i usprawnień,
-
Profesjonalne podejście do realizacji zadań – z dbałością o jakość, terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
-
Doświadczenie w pracy zorientowanej na realizację celów indywidualnych i zespołowych – świadomość wpływu własnych działań na efekty całego zespołu,
-
Kreatywność i pomysłowość w działaniach marketingowych – zdolność do tworzenia nieszablonowych rozwiązań i koncepcji,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Mile widziane: Znajomość HTML/CSS
Oferujemy
- ciekawą i rozwijającą pracę w dużej firmie działającej globalnie,
- uczestnictwo w ambitnych projektach,
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B,
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy,
- dostęp do niezbędnych narzędzi wspomagających efektywną pracę,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport, szkolenia),
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa (4 dni zdalne/m-c).