Twój zakres obowiązków:
- Organizowanie zleceń importowych lub exportowych w relacjach do/z RO/HU/BG/GR/SK/TR
- Organizacja przewozów FTL, LTL oraz drobnicowych
- Kontakt telefoniczny i e-mailowy z firmami zagranicznymi
- Raportowanie do systemów klasy TMS/CRM lub za pośrednictwem google sheets
- Praca z giełdami Trans.eu, Timocom, 123cargo, cargoLT, Transporeon
- Budowanie stałych relacji i rozwój współpracy z kontrahentami poprzez regularne rozmowy i spotkania
- Tworzenie i wdrażanie kampanii e-mailowych oraz telefonicznych do firm produkcyjnych
- Tworzenie wycen dla kontrahentów (w oparciu o cennik firmowy)
- Budowanie Buyer Person do jakiej będziesz kierował/a swoje wiadomości i telefony
- Przeprowadzanie rozmów z klientami w celu lepszego poznania ich branży, problemów i satysfakcji ze świadczonych usług
- Utrzymywanie kontaktu, współpraca i wsparcie pozostałych członków zespołu
To oferujemy:
- Dowolność w formie zatrudnienia
- Wynagrodzenie na poziomie 10 000 – 16 000 zł
- Konkursy wewnątrz firmowe z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi
- Elastyczne podejście co do miejsca wykonywania pracy (Home Office, hybrydowo lub z biura)
- Dofinansowania do kursów, studiów, szkoleń mających na celu zwiększenie kompetencji wymaganych w branży
- Dofinansowanie do kart multisport i multilife
- Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
- Wsparcie menadżerskie w pracy poprzez cykliczne spotkania i analizę działań
- Wzrost wynagrodzenia razem z rozwojem kompetencji i wyników
- Otwartość na pomysły, idee czy usprawnienia dotyczące pracy
- Otwartość na popełniane błędy (nikt nie będzie Cię linczował - usiądziemy i poszukamy wspólnie rozwiązań)
- Zgrany zespół – nie zostawimy Cię samego/samej ani po imprezie ani z ciężkim ładunkiem lub innym nierozwiązanym problemem na głowie
- Wsparcie asystenta, który zajmie się za Ciebie wystawianiem, statusowaniem i kontrolą realizacji zleceń
- Obsługę dokumentów, werwyfikację kontrahentów i pozostałe wsparcie backoffice
- Pracę z młodymi, ambitnymi ludźmi z dobrym poczuciem humoru 😊
Nasze wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie w organizacji zleceń FTL/LTL i przesyłek drobnicowych
- Wpadasz w giełdy jak dzik w szyszki
- Umiejętności autorefleksji i dążenia do doskonałości w powierzonych zadaniach
- Posiadania hobby, które daje odpocząć głowie od codziennej gonitwy
- Komunikatywnej znajomości w mowie i piśmie języka angielskiego
- Nastawienia na rozwój osobisty i zawodowy
- Odporności psychicznej jak u 300 Spartan – po 100 odmowach, dalej dzwonisz z takim samym zapałem i determinacją jakby to był twój pierwszy telefon
- Dużej elastyczności w komunikacji – gdy w ciągu 15 minut masz rozmowę z kierowcą i menadżerem z firmy produkcyjnej
- Umiejętności aktywnego słuchania i dostosowywania swojej postawy do okoliczności oraz nastroju rozmówcy
- Zdolności negocjacyjnych – przekonasz nawet Turka na targu, że gratis to uczciwa cena 😊
Mile widziane:
- doświadczenie w organizacji przewozów na rynkach z/do PL do/z HU/RO/BG/GR/SK/TR
- znajomość języka węgierskiego, rumuńskiego, bułgarskiego, greckiego lub tureckiego
- znajomość czasu pracy i jazdy kierowców
- doświadczenie w „prowadzeniu” firanek 13,6 LDM
- osiągane wyniki na poziomie 6000€ lub więcej
Ile razy miałeś ciekawy pomysł, a twój menadżer odpowiedział "super, to teraz to sam zrób" lub "daj spokój, nie mamy czasu na głupoty" de facto wygaszając temat w tej samej chwili?
Wielokrotnie menadżerami zostają po prostu spedytorzy lub handlowcy, którzy mają dobre wyniki. Czy to oznacza, że będą dobrymi leaderami? Oczywiście, że nie! Mało tego, najczęściej, nie firma nie wysyła tych osób nawet na szkolenie przygotowujące do nowej roli bo „szkoda kasy, przecież się nauczy sam” Niestety polskie spedycje często tak postępują, a konsekwencją jest niski poziom zarządzania, brak wiedzy.
Spotkania zespołowe robione są od wielkiego dzwona zwykle jak nie idzie a w ich trakcie omawiacie na tylko to co się wydarzyło nie planując żadnych konkretnych działań na przyszłość? To tak nie powinno wyglądać ale to smutna prawda jaką dostrzegłem w wielu firmach gdy sam jeszcze pracowałem jako spedytor.
Jeśli obecnie pracujesz z szefem, którego złotymi radami są "rób więcej", "staraj się bardziej" a pochwała na jaką możesz liczyć to rzucone mimochodem "dobra robota" i szybkie ucięcie tematu bo "jeszcze przyjdzie po podwyżkę" to wiedz, że nie jest to człowiek na właściwym miejscu.
U nas wygląda to zgoła inaczej. Prowadzimy co tygodniowe spotkania pracując w z modelem PDCA. Krótko analizujemy to co się wydarzyło i przede wszystkim szukamy zmian, które mogą nam dać lepszy rezultat.
Popełnisz błąd? Ok! Ludzkie jest się mylić. Najważniejsze jaką lekcję z tego wyciągniesz.
Odniesiesz sukces? Uwierz mi, że będę pierwszym który Ci pogratuluje i Cię doceni. Później przeanalizujemy sobie jak to osiągnąłeś, aby podobne sukcesy stały się normą.
Nie chcę pozostawiać osiąganych wyników w rękach losu. Jak jest dobrze na rynku to masz dobry wynik, jak jest słabo to cóż... tak bywa. Tak nie musi być.
Nie zagwarantuje Ci, że znam odpowiedzi na wszystkie pytania ani tego, że osiągniesz kilkukrotnie lepsze wyniki w krótkim czasie. Jestem za to pewien, że przy twoim zaangażowaniu i moim wsparciu, przy odpowiednim planie i konsekwencji w działaniu osiągniemy wyniki lepsze niż przypuszczasz.
Na razie jesteśmy małą firmą spedycyjną, ale mam nadzieję, że razem z Tobą będziemy rosnąć i to szybko!
Mamy dwa biura: w Mińsku Mazowieckim i na warszawskiej Woli. Do którego Ci będzie bliżej to tam możesz dojeżdżać. Na ten moment spotykamy się w biurze 2 lub 3 razy w tygodniu.
Co Cię dalej czeka po wysłaniu CV? Mamy 4 etapowy proces rekrutacyjny:
- Zapoznamy się CV i skontaktujemy się telefonicznie
- Z wybranymi osobami spotkamy się na rozmowie on-line gdzie będziemy analizować dotychczasową ścieżkę kariery oraz posiadane kompetencje, a także przedstawiamy dokładnie warunki finansowe, maksymalnie po tygodniu otrzymasz od nas feedback
- Spotkamy się F2F na kawie, lunchu lub kolacji z wybranymi osobami aby sprawdzić dopasowanie kulturowe do organizacji i domówić szczegóły współpracy.
- Rozpoczynamy zaplanowane wcześniej wdrożenie w struktury firmy i zespołu.