Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. BHP w Zespole Służby BHP
(Biuro BHP / Zespół Służby BHP)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 193/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- 3 godziny dla rodziny – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw z zakresu działania służby bezpieczeństwa i higieny pracy w odniesieniu do poszczególnych jednostek funkcjonalnych oraz komórek organizacyjnych Spółki, a w szczególności:
- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i uprawnień pracowników w zakresie obsługi urządzeń technicznych oraz występowanie z zaleceniami usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości
- bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy, wydawanie innych opinii w zakresie interpretacji przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków.
- współuczestniczenie w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji
- udział w odbiorach technicznych obiektów nowobudowanych i modernizowanych
- udział w procesie szkolenia w dziedzinie BHP
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy lub wyższe (dowolne) uzupełnione o podyplomowe BHP, mile widziane wyższe techniczne
- co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- wymagane kompetencje: etyka zawodowa, zaangażowanie w pracę, efektywność organizacji pracy, umiejętność czytania technicznej dokumentacji projektowej (rysunek techniczny budowlany, dodatkowo mile widziany rysunek techniczny maszynowy)
- czynne prawo jazdy kat. B
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.