Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Postępowań
Nowa
Prawo

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Postępowań

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office

Microsoft Office Word

Kodeks Cywilny

prawo zamówień publicznych

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalistaw Dziale Postępowań

(Pion Zamówień Publicznych / Dział Postępowań)

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 281/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • przygotowywanie postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia i projektu umowy

  • opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunków udziału w postępowaniu

  • przygotowywanie projektów wezwań do wyjaśnień/uzupełnień/wyniku postępowania

  • kierowanie pracami komisji przetargowej

  • doradztwo w stosowaniu przepisów związanych z prowadzonymi postępowaniami członkom komisji


Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe w obszarach: prawo, administracja

  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, mile widziane 3-letnie, preferowane przy obsłudze procesu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego

  • znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Outlook

  • dobra znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego, Prawa Zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych

  • komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole

  • logiczne i koncepcyjne myślenie

  • sumienność i konsekwencja w działaniu


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.