Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych
Nowa
Inne

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Zakupy

buyer

administracja

obsługa zamówień publicznych

prawo zamówień publicznych

zamówienia publiczne

Mile widziane

IFS

eB2B

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Realizacji Zamówień Ogólnych

 (Pion Zamówień Publicznych / Dział Realizacji Zamówień / Wydział Realizacji Zamówień Ogólnych)

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 208/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla ogólnych kategorii zakupowych na dostawy, m.in.: środków trwałych oraz materiałów eksploatacyjnych, sprzętu ochrony osobistej, sprzętu BHP, ubrań roboczych oraz ochronnych dla pracowników, materiałów biurowych,  urządzeń technologicznych, materiałów technicznych i elektrotechnicznych, a także na usługi m.in. usługi pocztowe, administracyjne, utrzymania obiektów, pielęgnacji zieleni, serwisowania oraz remontów agregatów prądotwórczych i urządzeń technologicznych, w tym również realizacja pilnych zakupów awaryjnych w ramach ogólnych kategorii zakupowych
  • sporządzanie kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia, w oparciu o niezbędne informacje uzyskane od jednostek i komórek organizacyjnych składających zapotrzebowania oraz przeprowadzone rozeznanie rynku, które odbywa się głównie na platformie zakupowej
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej Progu 2, wynikającego z regulaminu udzielania zamówień, dla ogólnych kategorii zakupowych
  • udział w procesach zakupowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących w Spółce regulacji, dotyczących polityki zakupowej i innych przepisów wewnętrznych Spółki
  • udział w pracach Komisji Przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego


Nasze wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (mile widziane: prawo, administracja, kierunki techniczne)
  • minimum roczne, preferowane 3-letnie doświadczenie przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych (mile widziane po stronie Zamawiającego)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i powiązanych aktów prawnych
  • praktyczna znajomość systemów/programów informatycznych: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, MS Windows XP/10 (mile widziana znajomość: IFS, platformy zakupowej eB2B)
  • obowiązkowość, myślenie analityczne, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętność prowadzenia wielu spraw jednocześnie



W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Rekomendowane oferty

Global Category Buyer Specialist

Nowa
AmRest
Wrocław
umiejetności negocjacyjne,
Nowa

Senior Validation Specialist

Nowa
Transition Technologies MS
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CSV
GAMP
Nowa