Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Spraw Kancelaryjnych
Nowa
Prawo

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale Spraw Kancelaryjnych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

Microsoft Office Word

prawo

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista

w Wydziale Spraw Kancelaryjnych

(Pion Prawno-Majątkowy / Wydział Spraw Kancelaryjnych)

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 261/2025

Umowa na zastępstwo


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • przygotowywanie dokumentów związanych z opracowanymi pozwami, przygotowywanie projektów pozwów, projektów pism procesowych w postępowaniu sądowym i egzekucyjnym, przygotowywanie wniosków o wyjawienie majątku, terminowe wysyłanie lub składanie kompletu dokumentów i pism procesowych w Biurze Podawczym Sądu
  • przygotowywanie projektów wniosków o wszczęcie egzekucji, projektów pism wierzyciela w postępowaniu egzekucyjnym
  • analiza pod względem prawnym dokumentacji przedkładanej Zastępcy Dyrektora Pionu Prawno – Majątkowego przez komórki i jednostki organizacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. oraz przygotowywanie projektów opinii prawnych
  • utrzymywanie kontaktów z Sądami i Komornikami Sądowymi w zakresie spraw związanych z dokumentami Spółki i sprawami sądowymi i egzekucyjnymi, przeglądanie akt spraw, sporządzanie odpisów, odbiór tytułów wykonawczych w sprawach prowadzonych przez Spółkę
  • przygotowywanie dokumentów do akt podręcznych według wskazówek Zastępcy Dyrektora Pionu Prawno - Majątkowego oraz bieżąca obsługa Pionu Prawno – Majątkowego w zakresie spraw Spółki
  • utrzymywanie kontaktów i bieżąca współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu, w tym również: przyjmowanie, selekcjonowanie oraz analiza bieżącej korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej, przychodzącej/wychodzącej do/z Pionu Prawno-Majątkowego, koordynacja i nadzorowanie obiegu dokumentów w Pionie Prawno-Majątkowym, prowadzenie wewnętrznych rejestrów, obsługa połączeń telefonicznych, zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie kalendarza spotkań Zastępcy Dyrektora Pionu Prawno-Majątkowego, organizacja spotkań oraz ich obsługa, przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań i informacji zbiorczych na potrzeby wewnętrzne Pionu


Nasze wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe prawnicze
  • doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako asystentka, preferowane powyżej 3 lat
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel, Power Point, Word
  • umiejętności organizacyjne i duża samodzielność
  • wysoka kultura osobista, energiczność, otwartość na zmiany, komunikatywność
  • dodatkowe cechy pożądane na stanowisku: sumienność, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji, samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, odporność na stres


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.