Branch Manager

Logistyka

Branch Manager

Logistyka

Jasna 14/16A, Warszawa

Ms Way Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Leadership
Zarządzanie oddziałem
raportowanie
Kreowanie biznesu
Excel
English
zarządzanie zespołem
Business partnering

Mile widziane

sprzedaż B2B

Opis stanowiska

MS WAY tworzy grupa doświadczonych i ambitnych pracowników, którzy są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Świadczmy usługi transportowe General Cargo. Jesteśmy organizacją aspirującą do bycia liderem logistycznym w zakresie transportu drogowego. Należymy do grupy kapitałowej wraz z innymi spółkami transportowymi, które specjalizują się w transporcie leków, środków farmaceutycznych i ładunków o wysokiej wartości.


Obecnie poszukujemy doświadczonego partnera biznesowego, który obejmie kluczową dla Spółki rolę - Branch Managera.


Twój zakres obowiązków: 

  • Zarządzanie strategiczne i operacyjne oddziałem zmierzające do dynamicznego rozwoju Spółki
  • Unikatowa możliwość budowania biznesu w oparciu o swój pomysł i doświadczenie przy wsparciu kapitałowym Grupy
  • Praca z budżetem, odpowiedzialność realizację wyniku finansowego i za rentowność oddziału
  • Współpraca z pozostałymi działami w zakresie realizacji strategii
  • Budowanie i efektywne zarządzanie zespołem w zakresie rekrutacji, organizacji pracy, szkoleń w oparciu o standardy pracy w firmie
  • Podejmowanie działań wpływających na kreowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy


Nasze wymagania: 

  • Doświadczenie w budowaniu i kreowaniu biznesu - przedsiębiorczość
  • Bardzo dobrze rozwinięty leadership
  • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Zarządem i swoboda w byciu partnerem biznesowym
  • Doświadczenie w prowadzenie oddziału – całkowicie samodzielne stanowisko
  • Znajomość branży TSL oraz międzynarodowego rynku General Cargo
  • Profesjonalna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie komunikacji biznesowej (poziom min. B2)
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w centrum Warszawy (ul. Jasna)


To oferujemy: 

  • Transparentną współpracę w oparciu o model B2B
  • Brak szablonów - samodzielnie kreujesz rolę i sposób działania
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe – zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Wynagrodzenie premiowe oparte na wynikach finansowych - podział zysków z sukcesu
  • Dostęp do ekspertów w każdym zakresie działalności biznesu
  • Wsparcie spółek z grupy
  • Podległość bezpośrednio pod Zarząd grupy kapitałowej
  • Dużą samodzielność, odpowiedzialność, jak i zaufanie do Twoich kompetencji
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych i branżowych, m.in. w obszarze procesów TSL i kompetencji menedżerskich
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Pakiet benefitów (Compensa Gold, Multisport, Ubezpieczenie na życie)


Oferta dodana: 12.12.2024
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca