PR Account Manager
Nowa
Marketing

PR Account Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
MSL

MSL

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Wymagane umiejętności

angielski B2

PR/public relations

relacje z mediami

pisanie

digital marketing

Opis stanowiska

MSL to agencja PR full service należąca do Publicis Groupe, największej na świecie grupy komunikacji marketingowej. To zespół doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania oraz budowaniu aktywacji o charakterze “earned”. Obszary jej działalności to szeroko rozumiany PR, zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Zespół Agencji posiada kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z Klientami buduje efektywne relacje z mediami, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim sprawia, że głos jej Klientów ma znaczenie. Konsulting w MSL to także wiedza i umiejętności z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, kształtowania marki pracodawcy i komunikacji finansowej. MSL zatrudnia ponad 3 500 osób w niemal 100 biurach na całym świecie. MSL to największa firma doradztwa komunikacyjnego w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2023 roku „The Holmes Report” w rankingu publikowanym w magazynie PRovoke  przyznał jej tytuł najlepszej agencji w tej części świata. W Polsce zatrudnia blisko 120 osób, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer, Tech, Corporate, Finance, Healthcare, Broadcast & Industry.  


Dołącz do naszego zespołu jako Account Manager!


Twoje zadania:

  • Samodzielne prowadzenie klientów i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i brandowej

  • Tworzenie i wdrażanie strategii oraz planów rocznych dla klientów

  • Udział i prowadzenie działań new business – od researchu po finalizację współpracy

  • Przygotowywanie treści i materiałów prasowych w języku polskim i angielskim

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, liderami opinii oraz ekspertami

  • Organizacja eventów, konferencji i projektów specjalnych

  • Raportowanie, analiza efektów i rekomendowanie dalszych działań


Aplikuj jeśli:

  • Masz minimum 4 lata doświadczenia w agencji PR lub w dziale PR po stronie klienta/instytucji

  • Samodzielnie prowadziłeś/aś projekty i klientów – i czujesz się w tej roli pewnie

  • Łączysz strategiczne myślenie z kreatywnością

  • Piszesz teksty, które angażują i są zrozumiałe – zarówno po polsku, jak i po angielsku

  • Swobodnie prezentujesz pomysły przed klientami, także w języku angielskim

  • Znasz narzędzia digitalowe i trendy w komunikacji

  • Świetnie organizujesz pracę – potrafisz ogarnąć kilka projektów równolegle

  • Masz w sobie drive do działania i poszukiwania rozwiązań zamiast skupiania się na problemach

  • Umiesz pracować w zespole i wspierać innych


Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.

  • Pracę hybrydową - każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.

  • Pakiet benefitów pozapłacowych - podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.

  • Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc - w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).

  • Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel – na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.

  • Let’s Talk - możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.

  • Kultura Ciekawości - postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.

  • Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:

    • Program AI Ready - ma na celu pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji w całej organizacji. Uczymy się wykorzystywać narzędzia AI w sposób etyczny, zgodny z prawem bezpieczny i odpowiedzialny.

    • Przystanek - kilkumiesięczny projekt edukacyjno-inspiracyjny, tworzony z udziałem i dla naszych talentów, w ramach którego zajmujemy się tematami, które aktualnie są dla nas szczególnie ważne i potrzebne. 

    • Akademia Managera Publicis Groupe - program rozwoju managerskiego, którym objęci są wszyscy pracownicy Publicis Groupe będący na ścieżce managerskiej. Składa się z trzech poziomów: First Time Manager, Manager Academy, Manager University.

  • Działania charytatywne - przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.

  • Biura Pet Friendly - możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.

  • Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni.

  • Power of Referral – program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.

  • Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.


W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.