MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.
Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Za co będziesz odpowiedzialna/y?
- Udział w planowaniu strategii komunikacji dla klientów agencji oraz jej wdrażanie;
- prowadzenie projektów z zakresu komunikacji lifestyle m.in. z branży FMCG;
- bieżąca współpraca i obsługa klienta;
- nadzór nad realizacją projektu – merytoryczny i operacyjny;
- współpraca z zespołem projektowym, w tym briefowanie oraz weryfikacja poprawności i jakości wykonania zadań;
- przygotowywanie analiz i rekomendacji;
- tworzenie profesjonalnych tekstów i materiałów prasowych;
- pozycjonowanie eksperckie;
- bieżące kontakty z mediami
- planowanie, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
- współpraca z innymi agencjami w Grupie Publicis przy realizowanych kampaniach;
- wsparcie zespołu w pozyskiwaniu nowych klientów, w tym udział w przygotowywaniu prezentacji ofertowych i udział w spotkaniach.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (PR/marketing);
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;
- doświadczenie w pracy dla klientów sektora FMCG;
- umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
- znajomość mediów oraz dziennikarzy z mediów lifestyle, a także umiejętność budowania i utrzymywania z nimi relacji;
- doświadczenie we współpracy z influencerami;
- doświadczenie w organizacji eventów i spotkań prasowych;
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
- nastawienie na pracę zespołową, rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- kreatywne podejście do konceptów i działań komunikacyjnych
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;
- nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
- proaktywność, odpowiedzialność i energiczność w działaniu;
- mile widziane co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu projektem.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową;
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą platformy eTutor dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.