MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie aktywacjami influencerskimi po stronie agencji (samodzielne prowadzenie projektu oraz realizacja ustalonego harmonogramu).
- Wsparcie zespołu managerskiego w zarządzaniu procesami ofertowymi.
- Bezpośrednia współpraca z działem Influencer Marketingu i klientami (tworzenie briefów, opracowywanie propozycji, prezentowanie ich klientom).
- Współpraca z zespołem Digital Marketingu przy działaniach contentowych.
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami w celu sprawnego opracowania i realizacji projektów.
- Tworzenie i zarządzanie zakresem i harmonogramem projektu, wdrażanie niezbędnych procesów i procedur.
- Sporządzanie raportów z postępu projektu (uwzględniających ryzyka, korzyści, osiągnięcia KPI) na potrzeby przełożonych oraz klientów.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z influencerami, twórcami cyfrowymi oraz dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i terminowości dostarczanych produktów.
- Tworzenie ofert biznesowych oraz wsparcie przełożonych w procesach sprzedażowych.
Wymagania:
- Doświadczenie w Influencer Marketingu i samodzielna obsługa kampanii z osobami wpływowymi (warunek konieczny).
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) – niezbędne do codziennej komunikacji z klientami i w trakcie pierwszego etapu rekrutacji.
- Minimum 3 lata doświadczenia w agencji marketingu cyfrowego (zwłaszcza w obszarze mediów społecznościowych) lub po stronie klienta.
- Solidna znajomość narzędzi i kanałów cyfrowych.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, w tym łatwość formułowania myśli i poprawne posługiwanie się językiem polskim.
- Nastawienie na wyniki, poczucie odpowiedzialności i entuzjazm w działaniu.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność dokumentowania (MS Word, Excel, PowerPoint, systemy zarządzania zadaniami).
- Doświadczenie w dynamicznym środowisku pracy i umiejętność wielozadaniowości.
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o szczegóły.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową.
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu.
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.) - sprawdź szczegóły w wideo poniżej.
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych.
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych.
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.