Oferty
👩‍💻 Asystentka Dyrektora 👩‍💻
Nowa

👩‍💻 Asystentka Dyrektora 👩‍💻

Krapkowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

analiza

Microsoft Office

Microsoft Office Word

język angielski

Mile widziane

Microsoft Power BI

język niemiecki

Opis stanowiska

💪 We make it work

Jesteśmy Multiserwis – wiodącym dostawcą usług dla przemysłu z 32-letnim doświadczeniem. Jako część międzynarodowego koncernu Bilfinger, zwiększamy wydajność i zrównoważony rozwój w zakładach naszych klientów w całej Europie.

Na co dzień dostarczamy dopasowane do potrzeb rozwiązania z zakresu: izolacji i rusztowań przemysłowych, mechaniki, instalacji modułowych i technologicznych oraz usług w budownictwie.


🤝 You make the difference

Obecnie nasz zespół liczy blisko 3800 osób. Duch zespołowości kształtuje sposób, w jaki działamy. Nasze główne biuro znajduje się w Krapkowicach, ale pracujemy w całej Europie. Dołącz do naszego zespołu i stań się częścią czegoś większego. Multiserwis oferuje Ci możliwości uczestniczenia w najważniejszych projektach z branż m.in.: energetycznej, chemicznej, petrochemicznej, farmaceutycznej czy spożywczej.

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy.

 

💼 Będziesz odpowiadać za:

  • kompleksowe zarządzanie biurem Dyrektora, w tym prowadzenie kalendarza spotkań
  • przygotowywanie dokumentacji i informacji na spotkania Dyrektora
  • sporządzanie raportów, sprawozdań oraz innych materiałów
  • organizowanie podróży służbowych, rezerwacja hoteli, transportu itp.
  • monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz telefoniczną (również w języku angielskim i niemieckim)
  • koordynację kluczowych projektów
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz współpracę z działami podlegającymi Dyrektorowi
  • realizację zadań administracyjno-operacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami


💯 Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie minimum B2
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność współpracy w zespole
  • odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa i odporność na presję czasu
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office


👍 Mile widziane:

  • znajomość środowiska Microsoft Power Platform
  • doświadczenie w pracy jako asystent/ka wyższej kadry zarządzającej


🌟 Czekają na Ciebie:

  • praca w międzynarodowym środowisku
  • odpowiedzialne i zróżnicowane zadania
  • otwarte i zmotywowane zespoły
  • dużo miejsca na własne pomysły i kreatywne rozwiązania
  • elastyczne godziny pracy – to Ty wybierasz, o której zaczynasz pracę
  • cały pakiet benefitów: dofinansowania do kina, teatru, siłowni, basenu czy koncertów – Ty decydujesz, na co przeznaczyć środki, a my to sfinansujemy
  • prywatna opieka medyczna, szkolenia, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie wczasów i wiele innych,
  • codzienne brunche w firmowym bufecie
  • premia roczna
  • komfortowe biura i nowoczesny sprzęt
  • możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW
  • atrakcyjny pakiet medyczny ENEL-MED

Rekomendowane oferty

Asystentka Zarządu

Nowa
4 880 PLN/mies.
Centralna Agencja Bezpieczeństwa Biznesu
Wrocław
dokumentacja sprzedaży
Microsoft Office Excel
prowadzenie dokumentacji
Nowa

Asystent w Dziale Zakupów

Nowa
CCC Group
Warszawa
Zorganizowanie
skrupulatność
Nowa

Wsparcie działu rekrutacji

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Białystok
otwartość
zaangażowanie
komunikatywność
Nowa

Executive Assistant

Nowa
11 000 - 14 000 PLN/mies.
Fibertide
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
odpowiedzialność
Nowa

Asystent/ka członka Zarządu

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
język angielski
Nowa