Czego szukamy u idealnego kandydata/kandydatki:
-
Minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu treści: posiadasz udokumentowane doświadczenie w pisaniu różnorodnych materiałów – od informacji prasowych i artykułów, po angażujące posty do SoMe.
-
Lekkość pióra i jasność przekazu: masz dar do przekształcania złożonych tematów w zrozumiałe i przystępne treści.
-
Umiejętność pisania tekstów, wystąpień publicznych oraz scenariuszy pod video.
-
Kreatywne i strategiczne podejście: nie tylko tworzysz teksty, ale także myślisz strategicznie o tym, jak komunikować i promować, aby osiągnąć zamierzone cele.
-
Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i bez problemu prowadzisz kilka projektów równocześnie, utrzymując wysoką jakość pracy.
-
Jesteś osobą nastawioną na współpracę, z optymistycznym podejściem i umiejętnością budowania dobrych relacji.
-
Dodatkowe informacje: Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poproszeni o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
Mile widziane:
-
Masz doświadczenie w sektorze NGO.
-
Posiadasz praktykę w samodzielnym koordynowaniu kampanii promocyjnych, marketingowych lub wizerunkowych.
-
Potrafisz stworzyć koncepty komunikacyjne oparte na insight’ach.
Zakres obowiązków:
-
Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wdrażanie mediaplanów, kampanii promocyjnych oraz strategie budowania wizerunku.
-
Do Twoich zadań będzie należeć kształtowanie strategii komunikacji Fundacji i dbanie o jej spójność we wszystkich wykorzystywanych kanałach.
-
Będziesz planować, realizować i nadzorować działania komunikacyjne dla projektów Fundacji (informacyjnych, edukacyjnych, społecznych), zapewniając ich spójność, terminowość i mierzalne efekty.
-
Zajmiesz się tworzeniem porywających historii wokół działań Fundacji w ramach działań storytellingowych, w tym przygotowywaniem wywiadów i podcastów.
-
Odpowiedzialność za tworzenie treści, takich jak informacje prasowe, artykuły, posty na social media, strona www itp.
-
Nadzór nad kreacją materiałów graficznych (dobór zdjęć, określenie haseł, briefing zespołu graficznego lub agencji).
-
Planowanie, opracowywanie i egzekucja projektów komunikacyjnych realizujących strategiczne cele wyznaczonego obszaru (np. podcasty, webinary, aktywacje, zbiórki).
Oferujemy:
-
Możliwość rozwoju zawodowego – wspieramy szkolenia, kursy i inicjatywy podnoszące kwalifikacje.
-
Przyjazną atmosferę pracy – stawiamy na wzajemny szacunek, otwartą komunikację i partnerskie relacje w zespole.
-
Dostęp do kart sportowych, umożliwiających korzystanie z obiektów sportowych.
-
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
-
Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
-
Regularne spotkania integracyjne.