Copywriter / Specjalista/ka ds. Komunikacji
Nowa
Marketing

Copywriter / Specjalista/ka ds. Komunikacji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

copywriting

Opis stanowiska

Czego szukamy u idealnego kandydata/kandydatki:


  1. Minimum 4 lata doświadczenia w tworzeniu treści: posiadasz udokumentowane doświadczenie w pisaniu różnorodnych materiałów – od informacji prasowych i artykułów, po angażujące posty do SoMe.
  2. Lekkość pióra i jasność przekazu: masz dar do przekształcania złożonych tematów w zrozumiałe i przystępne treści.
  3. Umiejętność pisania tekstów, wystąpień publicznych oraz scenariuszy pod video.
  4. Kreatywne i strategiczne podejście: nie tylko tworzysz teksty, ale także myślisz strategicznie o tym, jak komunikować i promować, aby osiągnąć zamierzone cele.
  5. Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i bez problemu prowadzisz kilka projektów równocześnie, utrzymując wysoką jakość pracy.
  6. Jesteś osobą nastawioną na współpracę, z optymistycznym podejściem i umiejętnością budowania dobrych relacji.
  7. Dodatkowe informacje: Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poproszeni o wykonanie zadania rekrutacyjnego.


Mile widziane:


  1. Masz doświadczenie w sektorze NGO.
  2. Posiadasz praktykę w samodzielnym koordynowaniu kampanii promocyjnych, marketingowych lub wizerunkowych.
  3. Potrafisz stworzyć koncepty komunikacyjne oparte na insight’ach.


Zakres obowiązków:


  1. Będziesz odpowiedzialny za opracowanie i wdrażanie mediaplanów, kampanii promocyjnych oraz strategie budowania wizerunku.
  2. Do Twoich zadań będzie należeć kształtowanie strategii komunikacji Fundacji i dbanie o jej spójność we wszystkich wykorzystywanych kanałach.
  3. Będziesz planować, realizować i nadzorować działania komunikacyjne dla projektów Fundacji (informacyjnych, edukacyjnych, społecznych), zapewniając ich spójność, terminowość i mierzalne efekty.
  4. Zajmiesz się tworzeniem porywających historii wokół działań Fundacji w ramach działań storytellingowych, w tym przygotowywaniem wywiadów i podcastów.
  5. Odpowiedzialność za tworzenie treści, takich jak informacje prasowe, artykuły, posty na social media, strona www itp.
  6. Nadzór nad kreacją materiałów graficznych (dobór zdjęć, określenie haseł, briefing zespołu graficznego lub agencji).
  7. Planowanie, opracowywanie i egzekucja projektów komunikacyjnych realizujących strategiczne cele wyznaczonego obszaru (np. podcasty, webinary, aktywacje, zbiórki).


Oferujemy:


  1. Możliwość rozwoju zawodowego – wspieramy szkolenia, kursy i inicjatywy podnoszące kwalifikacje.
  2. Przyjazną atmosferę pracy – stawiamy na wzajemny szacunek, otwartą komunikację i partnerskie relacje w zespole.
  3. Dostęp do kart sportowych, umożliwiających korzystanie z obiektów sportowych.
  4. Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
  5. Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
  6. Regularne spotkania integracyjne.