Twój zakres obowiązków:
-
Tworzenie i publikacja angażujących treści na IG, FB, TikToku (grafiki, wideo, copy).
-
Planowanie strategii komunikacji, konceptów kreatywnych oraz content planów.
-
Tworzenie scenariuszy do krótkich form video (Reels, TikToki, Shorts).
-
Montaż i edycja materiałów video.
-
Tworzenie prostych grafik i animacji do postów.
-
Reagowanie na komentarze i wiadomości – moderacja profilu.
-
Monitorowanie trendów i szybkie reagowanie poprzez RTM w social mediach.
-
Raportowanie wyników i proponowanie działań optymalizacyjnych.
Nasze wymagania:
-
Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu social media.
-
Umiejętność tworzenia angażujących treści wideo i graficznych (Reelsy, TikToki, Stories, posty karuzelowe).
-
Umiesz montować w CapCut / Premiere Pro / Canva / DaVinci lub innych.
-
Nie boisz się stanąć przed kamerą.
-
Znasz się na Instagramie i TikToku lepiej niż ich algorytmy.
-
Umiejętność pisania krótkich, dynamicznych tekstów (copy) dopasowanych do założeń.
-
Śledzenie bieżących trendów, memów i formatów z umiejętnością korzystania z nich z wyczuciem.
-
Znajomość podstaw analizy statystyk (Meta Business Suite, TikTok Analytics, Instagram Insights).
Mile widziane:
-
Znajomość reklamy w Meta Ads / TikTok Ads.
-
Portfolio graficzne i social media.
Dodatkowe informacje: Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poproszeni o wykonanie zadania rekrutacyjnego.