Interesujesz się i masz podstawową wiedzę z obszaru marketingu, środowiska Internetu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
Jesteś MISTRZEM/MISTRZYNIĄ w EXCELU - masz do perfekcji opanowane przygotowanie tabeli przestawnej, przez sen potrafisz zrobić wyszukiwanie pionowe i zbudować formułę dla funkcji „jeżeli”;
Kochasz cyfry, a analiza danych liczbowych i wyciągania wniosków to to co cię nakręca do działania;
Potrafisz sam/a zorganizować swoją pracę i nadzorować pracę innych np. dostawców;
Rzadko popełniasz błędy, z natury sprawdzasz dane przynajmniej dwa razy;
Uwielbiasz uczyć się nowych rzeczy;
Mile widziane doświadczenie w programach lojalnościowych, w agencji reklamowej, software house lub dziale marketingu;
Znasz język angielski na poziomie min. B2 – warunek konieczny;
Mile widziana osoba ucząca się lub studiująca zaocznie.
Zakres obowiązków:
Będziesz koordynował/a, analizował/a oraz raportował/a bieżące zadania w ramach prowadzonych programów lojalnościowych;
Będziesz współpracował/a z zagranicznymi agencjami obsługującymi program w innych krajach;
Będziesz obsługiwał/a program lojalnościowy w tym skrzynki kontaktowe oraz infolinię dla rynku polskiego;
Będziesz zamawiał/a oraz wysyłał/a nagrody wybrane przez uczestników programu;
Pochłonie cię tworzenie wycen, harmonogramów, prezentacji oraz prowadzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej;
Pobawisz się w testowanie funkcjonalne dostarczanych rozwiązań;
W zakresie działań operacyjnych będziesz miał/a kontakt z klientem oraz innymi interesariuszami projektów;
Twoją dodatkową misją stanie się poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji, w tym proponowanie i konsultowanie rozwiązań w ramach prowadzonych projektów;
Sprawdzisz swoje umiejętności zarządcze nadzorując pracę zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (kreacja, analityka, IT i in.);
Co oferujemy
Łagodny start w świecie marketingu lojalnościowego;