NAOKO
NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.
Marka NAOKO powiększa swój zespół! Jesteśmy marką odzieżową, a nasza oferta jest skierowana do odważnych kobiet, marzycielek, które lubią podróżować i podejmować w życiu nowe wyzwania, ponieważ „life is to short to wear boring clothes”.
Jeżeli kreatywność, dobra organizacja pracy oraz zasady efektywnej komunikacji nie są Ci obce – to jest ogłoszenie dla Ciebie.
Twój zakres obowiązków
Obsługa wielu kanałów kontaktu z klientem (e-mail, telefon, chat, social media)
Współpraca z innymi działami oraz kontrahentami zewnętrznymi, którzy uczestniczą w procesie obsługi zamówień i zwrotów
Monitorowanie oraz wsparcie wszystkich procesów obsługi klienta
Rozpoznawanie trudnych sytuacji i zapobieganie ich rozwojowi
Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta przy równoczesnym utrzymaniu parametrów KPI
Doradztwo klientom w zakresie oferty sklepu
Nasze wymagania
Doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze e-commerce; mile widziane doświadczenie w branży fashion/beauty
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Wysoka kultura osobista, komunikatywność i skrupulatność
Umiejętność pracy priorytetem w zmiennych i dynamicznych warunkach
Oferujemy
Pracę na pełen etat w naszym biurze w Łodzi
Dofinansowanie karty multisport
Ubezpieczenie grupowe
Zniżkę na nasze produkty
Możliwość realizacji własnych pomysłów
Spotkania integracyjne
Szkolenia i wewnętrzne konkursy
Rekomendowane oferty